آرشیو شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۴۷۳۹
ورزشی
۲۹

خبر

تاج: گزینه هایی غیر از ترکیه ای ها داریم

نایب رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد گزینه هایی غیر از دنیزلی، گونش و تریم هم مدنظر این فدراسیون هستند. مهدی تاج افزود: مذاکرات با آنها شروع نشده اما عباس ترابیان این کار را خواهد کرد و شاید قبل از عید نام سرمربی تیم ملی اعلام شود.

پاداش مربیان فرنگی

مربیان تیم ملی کشتی فرنگی به عنوان پاداش قهرمانی در جام جهانی بلاروس، همراه با خانواده های شان به جزیره کیش سفر خواهند کرد. این تصمیم قبل از پایان سال به مرحله اجرا درمی آید.

شکایت پرسپولیس به AFC

در حالی که علی دایی پس از شکست 1-3 مقابل الاتحاد عربستان گفت که داوری در این باخت تاثیر نداشت و پرسپولیس در تهران جبران خواهد کرد این باشگاه از داور بازی به AFC شکایت کرد. دیروز کاشانی سرپرست پرسپولیس هم درخصوص مسائل حاشیه ای سفر به عربستان گفت: ساکت مدیرعامل سپاهان صد برابر باعرضه تر از من است که این تیم بدون انگشت نگاری به عربستان رفت!

صعود ساحلی بازان به زیرگروه المپیک

تیم های والیبال ساحلی ایران و قزاقستان از منطقه آسیای مرکزی راهی رقابت های مقدماتی المپیک 2012 لندن شدند. تیم کشورمان که با تیم های الف و ب در مسابقات کیش حضور یافت با غلبه بر افغانستان و قزاقستان به دور بعد صعود کرد.

دو برنز آسیایی برای اسکی

اسکی بازان ایرانی در رقابت های رده های سنی قهرمانی آسیا دو مدال برنز کسب کردند. در رشته مارپیچ بزرگ نونهالان محمد ساوه شمشکی سوم شد و در رده سنی نوجوانان دختران هم حدیث احمدی برنز گرفت. کره جنوبی میزبان این مسابقات است.