آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۴
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خبر داد بازدید 200 هزار دانشجوی کشور از مناطق عملیاتی خوزستان

200 هزار دانشجو از دانشگاه های سراسر کشور در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان دیدن می کنند.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دزفول گفت: این دیدارها هم اینک شروع شده، بطوری که روزانه چهار الی پنج هزار دانشجو از مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا و دفاع مقدس دیدار می کنند.

سرتیپ حسن شاهوارپور از حضور 500 هزار دانش آموز سراسر کشور در مناطق عملیاتی این استان نیز خبر داد و افزود: دیدار این دانش آموزان در راستای تحقق اهداف تحصیلی و آموزشی وزارت آموزش و پرورش صورت می گیرد و اعزام آنها به مناطق عملیاتی کشور از آذر ماه سال جاری شروع شده است.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با اشاره به ویژگی های یادمان ها و مناطق عملیاتی خوزستان که مورد زیارت کاروان های راهیان نور از اقصی نقاط کشور می شوند، اظهار داشت: مناطقی نظیر شلمچه، اروند، هویزه و دهلاویه از جمله نقاطی هستند که بیشترین بازدیدکننده را دارند.

وی از انجام برنامه ریزیهایی درخصوص اسکان بیشتر راهیان نور در استان خبر داد و گفت: امسال درخصوص اسکان کاروان های راهیان نور، اقامتگاه های مناسب تدارک دیده شده و تلاش داریم که هیچگونه کمبودی احساس نشود.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان افزود: در این راستا، اقداماتی نظیر استفاده از ظرفیت ادارات و افزایش ظرفیت برخی پادگان های استان از جمله در خرمشهر صورت گرفته که امیدواریم تاثیرگذار باشد.

طبق آمار سالانه یک و نیم تا دو میلیون زائر مناطق عملیاتی از اماکن مختلف و یادمان های استان خوزستان دیدن می کنند که بیشتر این بازدیدها در ایام نوروز صورت می گیرد.