آرشیو پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۷۲۴۰
سیاسی
۲

آیت الله مصباح: خطر نفوذی ها را به شدت احساس می کنم

عضو خبرگان رهبری گفت: خطری که من احساس می کنم شدیدترین خطری است که تا به حال اسلام را تهدید کرده است و آن هم از سوی نفوذی هایی است که در بین خودی ها در حال رشد هستند.

به گزارش مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آثار آیت الله مصباح یزدی، رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در دیدار با جمعی از مسئولان شورای عالی زنان با اشاره به نعمت پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری حضرت

امام خمینی(ره) و جانشین شایسته اش گفت: امروز بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و فعالیت های بسیار زیادی در نظام صورت گرفته و گاه باعث بهت جهانیان شده است، اما هنوز تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله بسیاری داریم.آیت الله مصباح یزدی با هشدار به مسئولان گفت: امروزه در درون جامعه ما تشکیلاتی فراماسونری در حال شکل گرفتن است و همان طور که در دوران مشروطه، فراماسونری با شعار قرآن و اسلام پیش آمد، امروز نیز فراماسونری با شعارهای انقلاب و اسلام جلوه می کند و تحت پوشش آن حرف خود را بیان می کند، یعنی قالب را حفظ و محتوا را عوض می کند.وی ادامه داد: چگونه کسی که در عمرش با عالمی ارتباط نداشته و علاوه بر آن هر روز ضربه ای به اسلام می زند، می تواند برای اسلام مفید باشد و معلوم نیست چه شده که برخی نیز به آنها دل بسته اند! استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: اگر تنبلی کنیم زمانی از خواب غفلت بیدار می شویم که تیرگی فتنه همه جا را فراگرفته است و می بینیم همان کسانی فتنه را آغاز کرده اند که خود پرورش داده ایم. این عزل و نصب ها از کجا در می آید؟ این حرف های ملی گرایانه و مکتب ایرانی، آن هم در زمانی که نهضت اسلامی در جهان اسلام در حال شکل گیری است، برای چیست؟

ملی گرایی و دم زدن از مکتب ایرانی با چه انگیزه ای می تواند صورت بگیرد؟