آرشیو دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۱۰
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

تورنمنت های بین المللی، مسابقات انتخابی فرنگی کاران شد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تورنمنت های بین المللی را مسابقات انتخابی فرنگی کاران برای شرکت در رقابتهای جهانی ترکیه قرار داد.

تیم ملی کشتی آزاد فرنگی کشورمان پیش از حضور در رقابتهای قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در رقابتهای جایزه بزرگ گرجستان، باکو و پیت لاسینسکی لهستان شرکت می کند. فرنگی کاران کشورمان که تمرینات خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی در محل خانه کشتی تهران دنبال می کنند پیش از حضور در رقابتهای جهانی در سه تورنمنت بین المللی شرکت می کنند.

فرنگی کاران خرداد و تیرماه به ترتیب در رقابتهای جایزه بزرگ گرجستان و باکو شرکت می کنند، شنیده می شود حمید سوریان و امیر علی اکبری در یکی از این مسابقات به میدان می روند تا اولین مسابقه آنها پس از حضور ناموفق در بازیهای آسیایی گوانگجو باشد. ملی پوشان پس از این رقابتها در نهایت مردادماه در آخرین تورنمنت بین المللی خود در رقابتهای جام پیت لاسینسکی لهستان شرکت می کنند.

با تصمیم محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی احتمال دارد در هر کدام از این مسابقات در هر وزن چند کشتی گیر مدعی اعزام شوند و بطور کلی کادر فنی با بررسی عملکرد کشتی گیران در این مسابقات و در طول اردوها نفرات برتر را برای شرکت در رقابتهای جهانی ترکیه گزینش می کند. رقابتهای کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک لندن روزهای 22 تا 27 شهریور ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.