آرشیو چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۴۷۸۹
رویدادها
۲۰

میزبانی پایتخت در اجرای 10 اثر نمایشی

سالن های تئاتر پایتخت کشورمان این روزها میزبانی اجرای 10 تئاتر در ژانرهای مختلف را برعهده دارند.

به گزارش «ایران»، تئاتر تهران در حالی روزهای پرتماشاگر خود را پشت سر می گذارد که 10 نمایش مختلف در سالن های تئاتر آن به روی صحنه می روند. نیمی از این نمایش ها در سالن های مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می روند. نمایش «نصرت خانم مادرم و نوروز» به کارگردانی امیر دژاکام که از جمله پرتماشاگرترین نمایش های این روزها به شمار می آید در تالار اصلی به روی صحنه می رود.

نمایش «خانمچه و مهتابی» نوشته زنده یاد اکبر رادی و با کارگردانی مسعود دلخواه در تالار چهارسو، نمایش «بلوط های تلخ» به کارگردانی شهرام کرمی در تالار قشقایی، نمایش «شن» به کارگردانی کتایون حسین زاده در تالار سایه و نمایش «خداحافظی نکن» نیز از جمله دیگر نمایش هایی است که در کارگاه نمایش و درمجموعه تئاتر شهر اجرا می شود.

بنابراین گزارش، نمایش های «ساعت صفر» و «تیکی تاکا» از آثار آتیلاپسیانی نیز براساس جدول در تماشاخصنه ایرانشهر به روی صحنه می روند.

نمایش «سمک عیار» اثر زنده یاد جواد ذوالفقاری نیز نمایش دیگری است که در تالار مولوی به یاد این هنرمند تئاتر کشورمان که مدت چندانی از درگذشت او نمی گذرد، اجرا می شود.

همچنین تالار هنر نیز این روزها 2 نمایش «یه خورشید مهربون با دو تا موش نادون» به کارگردانی محمد جواد طاهری و «جیک جیکو» به کارگردانی حسین مزینانی را برای گروه سنی کودک و نوجوان به روی صحنه می برد.