آرشیو پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۳۰
شهرستان ها
۱۱

برگزاری نمایشگاه انسان و طبیعت در قزوین

قزوین - خبرنگار کیهان:

نخستین نمایشگاه انسان و طبیعت در قزوین برگزار شد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: این نمایشگاه به منظور توسعه و جذب گردشگری، آموزش و ارتقای سطح دانش و معلومات شهروندان، کمک به حفظ و پایداری محیط زیست و آشنایی عموم مردم با حیوانات اهلی و وحشی، در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی این شهر برگزار شد.

علی ره انجام یادآور شد: در این نمایشگاه انواع گل و گیاه زینتی، گل بته، درختچه، گل های شاخه بریده گلدانی، طرح های زیباسازی بوستان ها و معابر شهری، در بخش حیوانات وحشی انواع شیر، خرس و ببر، در بخش پرندگان انواع عقاب، طاووس، طوطی، قناری، قرقاول، کبک، بلدرچین، شترمرغ، در قسمت حیوانات اهلی شتر دوکوهان، اسب مسابقه وپونی، گوسفند، بز، بوقلمون و مرغ، در بخش آبزیان انواع ماهیان تزئینی، و قزل آلا، انواع پروانه ها، حیوانات تاکسی درمی و صنایع و لوازم جانبی مرتبط با نمایشگاه عرضه می شود که برخی از غرفه ها محصولات خود را نیز به فروش می رسانند.

ره انجام خاطرنشان کرد: نمایشگاه انسان و طبیعت در یک هزار و 500 مترمربع فضای مسقف و 10 هزار مترمربع فضای روباز برپا شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین اظهار امیدواری کرد با توجه به اقدامات انجام شده برای ایجاد تنوع در این نمایشگاه یکی از زیباترین و بهترین نمایشگاه های چند سال اخیر در استان برگزار شود.

ره انجام گفت: تنوع و زیبایی نمایشگاه و خدمات جنبی آن به گونه ای است که زمینه ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم را برای تعداد زیادی از علاقمندان فراهم خواهد کرد.

وی از افتتاح همزمان دو نمایشگاه دیگر نیز در این ایام خبر داد و اظهار داشت: در کنار برپایی نمایشگاه انسان و طبیعت نمایندگی ماشین های کشاورزی مرکز مکانیزاسیون و نمایشگاه دائمی دنباله های بندهای کشاورزی در قزوین افتتاح شد.