آرشیو پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۲۳۶۳
خبر
۸

سایه روشن

ایرنا از کیهان شکایت کرد

ایرنا نوشت: خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با استناد به نشر اکاذیب در روزنامه کیهان، از این روزنامه به دستگاه قضایی شکایت کرد.

روزنامه کیهان روز شنبه گذشته، خبرگزاری جمهوری اسلامی را متهم کرده بود که به «تریبون جریان انحرافی» تبدیل شده است. در این شکوائیه که به دادستان تهران تسلیم شد، اتهام روزنامه کیهان از مصادیق مسلم افترا و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی توصیف شده است.علی اکبر جوانفکر مدیرعامل ایرنا و سرپرست موسسه مطبوعاتی ایران، در این زمینه تصریح می کند که تاکنون علیه هیچ رسانه ای شکایت نکرده است و از حق شخصی خود در مواجهه با اتهامات رسانه ای صرفنظر می کند، اما هرگاه حیثیت و اعتبار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی یا روزنامه ایران هدف توهین ها و اتهامات بی اساس قرار گیرد، در شکایت از آن رسانه درنگ نخواهد کرد.

برنامه جریان انحرافی برای ارتباط با آمریکا؟

خبرگزاری مهر خبر داد: دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی ارتباط با آمریکا و سرویس های جاسوسی را در برنامه خود دارد، گفت: این جریان برای تصاحب اکثریت مجلس تلاش می کند تا پست های کلیدی در عرصه اقتصاد را تصرف کند و هر کسی را که مطیع نباشد، تغییر دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین فدایی در همایش سراسری هیات رزمندگان شهر مشهد ضمن بیان تلاش های این جریان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت های عمومی بدون ضابطه و تصرف کرسی های مجلس اظهار کرد: امام و رهبری در مقابل جریان های منحرف از ابتدای انقلاب سه محور راهبردی شامل حفظ آرامش در جامعه، تحمل مشکلات با ظرفیت بالاو تلاش برای جذب حداکثری را اجرا کرده اند.