آرشیو شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۴۷۹۷
سیاسی
۲

گزیده اخبار

انتصاب رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی

رئیس جمهور طی حکمی روح الله احمدزاده کرمانی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» منصوب کرد.

در حکم دکتر محمود احمدی نژاد به احمدزاده کرمانی آمده است:

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از موضوعات مهمی است که شناسایی، شناساندن و بهره گیری هر چه بیشتر از آنها می تواند دستاوردهای گسترده و متنوعی را برای کشور به همراه آورد. توجه فراگیر به ذخایر عظیم فرهنگی – تاریخی و میراث گرانبهای مادی و معنوی موجب خودباوری، شکوفایی و بسیج توانمندی های ملی برای نیل به قله های رفیع پیشرفت و افتخار خواهد بود. دکتر احمدی نژاد همچنین در حکم خود آورده است: انتظار می رود ضمن استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های کارشناسان، اساتید، هنرمندان گرامی و استفاده از ظرفیت های مردمی برای سرمایه گذاری هرچه بیشتر در حوزه های یاد شده، شاهد تداوم تلاش های موثر چند سال اخیر و ارتقای آن در آینده باشیم.

دیدار رئیس دفتر رئیس جمهور با خانواده شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی

مشاور و رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه سلسله دیدارهای خود با خانواده شهدا با خانواده شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی دیدار و گفت وگو کرد. اسفندیار رحیم مشایی با حضور در منزل شهیدان علی اکبر و علی اصغر صادقی در تهران در فضایی روحانی ضمن دیدار با خانواده معزز این شهیدان از فداکاری و ایثار والدین آنان تجلیل کرد. رئیس دفتر رئیس جمهور در این دیدار ایمان و رشادت شهدا را موجب عزت و سرافرازی ایران اسلامی دانست.