آرشیو یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۳۵
حوادث
۱۹

کلاهبرداری و اخاذی، تحت عنوان مامور شهرداری

فردی که تحت عنوان مامور شهرداری در کرج از صاحبان املاک در حال ساخت، میلیون ها تومان اخاذی کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا، سرهنگ گل صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان تهران در این باره گفت: در پی گزارشی مبنی بر این که فردی با یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از مناطق کرج با مراجعه به صاحبان املاک در حال ساخت، مبالغی را به بهانه های مختلف از آنها دریافت می کند، کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

در بررسی از مناطقی که از صاحبان املاک در حال ساخت اخاذی شده بود، کارآگاهان پلیس آگاهی محل سکونت متهم را شناسایی و در تحقیقات نامحسوس از اهالی محل، مشخص شد که متهم تحت تعقیب از اراذل و اوباش است و هیچ گونه سمتی در شهرداری ندارد.

در مرحله بعدی، کارآگاهان با دستور قضایی متهم را دستگیر کردند، که در بازرسی از منزل وی نیز تعداد زیادی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

گل صباحی تصریح کرد: در تحقیقاتی که از متهم به عمل آمد، نامبرده به اتهامات خود اعتراف کرد و گفت: خود را به عنوان مامور شهرداری معرفی می کردم و با این عنوان بیش از 30 نفر را فریب داده و میلیون ها تومان اخاذی کردم. پس از اعترافات متهم و تکمیل پرونده، نامبرده با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.