آرشیو یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۳۵
حوادث
۱۹

پدر معتاد، پسرش را با شلیک گلوله زخمی کرد

مرد معتادی که پسر جوانش را با شلیک گلوله از ناحیه هر دو پا زخمی کرده بود، در شهرستان خنداب استان مرکزی دستگیر شد.

به گزارش «جام جم»، اوایل هفته گذشته مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان خنداب از درگیری مسلحانه میان پدر و پسری در دامداری یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

ماموران با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند مردی جوان با شلیک گلوله از ناحیه هر دو پا زخمی شده و مردی میانسال در حالی که سلاح به دست دارد، تهدید می کند، اگر به پسرش نزدیک شوند، او را به قتل می رساند و سپس خودکشی می کند.

در این هنگام ماموران به گفت وگو با مرد مسلح پرداختند تا خود را تسلیم کند. عملیات روانکاوانه پلیس تاثیر گذاشت و متهم با تحویل سلاح، تسلیم و به پلیس آگاهی خنداب منتقل شد. مرد زخمی نیز به مرکز درمانی انتقال یافت.

اعتراف پدر به زخمی کردن فرزندش

متهم در بازجویی به پلیس گفت: سال هاست موادمخدر (تریاک) مصرف می کنم. از چندی پیش نیز مصرف شیشه را شروع کردم و همین موضوع اختلاف های میان من و پسر جوانم را تشدید کرد.

او چند بار مرا به کمپ ترک اعتیاد برد؛ اما هر بار پس از یک هفته از آنجا فرار می کردم و پس از بازگشت به خانه، پسرم را بشدت کتک می زدم.

وی افزود: روز حادثه پسرم وارد دامداری شد و مرا در حال مصرف شیشه و تریاک دید. او عصبانی شد و خواست خانه را ترک کنم.درگیری میان ما شدت گرفت و من با سلاحی که در دامداری پنهان کرده بودم، به سوی او شلیک کردم.

سرهنگ رفیعی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این زمینه به «جام جم» گفت: با اعتراف متهم، وی اکنون با قرار قانونی در بازداشت به سر می برد.

تحقیقات از متهم در حالی ادامه دارد که پسر زخمی اش پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ، زنده مانده است. بنابراین گزارش ماموران تحقیق از مصدوم حادثه را آغاز کردند تا ابعاد جدید این پرونده فاش شود.