آرشیو یکشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۳۵
ورزشی
۱۸

سرمربی تیم ملی از نتیجه به دست آمده در آسیا اظهار رضایت کرد

نایب رئیس فدراسیون: نتیجه کشتی آزاد قابل قبول نیست

با وجود ابراز نارضایتی نایب رئیس فدراسیون کشتی از کسب عنوان نایب قهرمانی آزادکاران در رقابت های قهرمانی آسیا، غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید دارد که کادر فنی تیم ملی به اهداف خود در این رقابت ها دست یافته است.

تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی با کسب یک مدال طلاو 3 نشان نقره و با فاصله 2 امتیازی از ازبکستان میزبان به این عنوان دست یافت که کادر فنی در اوزان هفتگانه دست به جوانگرایی زده بود.

با وجود این، محمدعلی صنعتکاران، نایب رئیس فدراسیون کشتی اعتقاد دارد که این تیم نتوانسته انتظارها را برآورده کند. اما غلامرضا محمدی، سرمربی تیم ملی با بیان این که هدف کشتی آزاد ایران از شرکت در رقابت های آسیایی ازبکستان پشتوانه سازی و میدان دادن به جوانان بود، خاطرنشان کرد: ما پیش از حضور در این رقابت ها هم اعلام کردیم که به دنبال نتیجه نیستیم و هدف ما از حضور در این رقابت ها پشتوانه سازی و میدان دادن به جوانان است که به اهداف خود دست یافتیم.دارنده 2 مدال نقره جهان تصریح کرد: به جرات می توانم بگویم که سطح این رقابت ها در بعضی اوزان بالاتر از بازی های آسیایی گوانگجو بود به طور مثال احسان امینی که در وزن 84 کیلوگرم به مقام قهرمانی رسید، «سوخیف» ازبک و «عبدالسلام اف» تاجیکستانی، دارنده مدال های جهان و المپیک را شکست داد. محمدی تاکید کرد: در مجموع از عملکرد کشتی گیران جوان تیم ایران در این رقابت ها راضی هستم. البته برخی از ملی پوشان در حد انتظار ظاهر نشدند و انتظارات ما را برآورده نکردند.

محمدی خاطرنشان کرد: ما با حمایت رئیس و نایب رئیس، تمامی مجموعه فدراسیون کشتی و کارشناسان واقعی کشتی در رقابت های آسیایی جوانگرایی کردیم و به اهداف خود نیز دست یافتیم.دارنده مدال طلای آسیا در 84 کیلو عنوان کرد: در مسابقات آسیایی تیم جوانی داشتیم و کار کادر فنی برای جوانگرایی تحسین برانگیز بود.

2 برنز در اردوی فرنگی کاران

دیروز در آغاز رقابت های کشتی فرنگی ملی پوشان کشورمان در دو وزن 55 و 60 کیلو روی تشک رفتند که در وزن 55 کیلو محسن حاجی پور با کسب برتری مقابل حریفی از هند و در 60 کیلو عبدالمحمد پاپی با شکست دادن حریفی از قرقیزستان به مدال برنز دست یافتند. امروز در ادامه این رقابت ها علی محمدی، محسن قاسمی، داوداخباری، داود گیل نیرنگ و بشیر باباجان زاده روی تشک می روند.