آرشیو پنجشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۳۶
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

قاتلان هزاران نفر از مردم ایران آن قدر مظلومند که نگو!

یک عضو گروهک ملی-مذهبی ضمن اذعان به خیانت ها و جنایت های سازمان منافقین، خواستار پناه دادن اعضای این سازمان از طرف کشورهای غربی شد.

محمدرضا برقعی در پایگاه اینترنتی گویانیوز نوشت: شرایط موجود به گونه ای است که دولت عراق مسلما سازمان مجاهدین [منافقین] را از آن جا بیرون خواهد کرد. زیرا هیچ دلیلی ندارد که دولتی رابطه خود را با کشور همسایه اش- آن هم همسایه با نفوذش- به خطر بیاندازد، آن هم برای جمعی که برای آن جز ضرر هیچ ندارد. و هیچ مقامی و سازمانی و قانونی هم با هیچ مجوزی به دولت عراق نمی تواند بگوید که مجاهدین را اخراج نکند. آمریکا هم نمی تواند عراق را مجبور به قبول مجاهدین بکند. این ضد انقلاب مقیم ویرجینیای آمریکا همچنین اعتراف می کند: بازگرداندن اینها به ایران امکان پذیر نیست زیرا خشم نسبت به مجاهدین تنها به خاطر عملکرد سیاسی آنان، از جمله افشاگری های این سازمان از سیاست های انرژی هسته ای ایران، نیست. بلکه ترورهای وسیع آنان در ایران قربانیان بسیار وسیعی داشته است، از مردم عادی گرفته تا پاسداران و مقامات حکومتی. تعداد این قربانیان، بنا به گفته خود سازمان، رقمی بیش از 7 هزار نفر است. لذا کینه به سازمان از محدوده حکومت و حامیانش فراتر رفته، و حتی شامل جمع وسیعی از مخالفان حکومت هم می شود. از سوی دیگر پذیرش اینان به صورت سازمانی و یک جا از سوی هر کشوری یعنی اعلام جنگ آن کشور با ایران؛ مخاطره سیاسی بزرگی که هیچ کشوری آن را به صلاح منافع ملی خود نمی داند.

برقعی در عین حال از کشورهای مختلف غربی خواسته که به تروریست ها به صورت فردی اقامت بدهند.

گروهک های التقاطی شبه مذهبی نظیر نهضت آزادی ارتباط وثیقی با گروهک منافقین دارند و از سازمان منافقین به عنوان جریان متاثر از آموزه های التقاطی نهضت آزادی یاد می شود. دلسوزی اعضای این گروهک های شبه مذهبی و مدعی ملی گرایی برای تروریست ها نشان می دهد که آنها با وجود اذعان به جنایت های منافقین، با آنها همذات پنداری می کنند و نهایتا از تروریست ها در برابر ملت ایران جانبداری می کنند.