آرشیو چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۳۷۴
استان ها
۲۳

کوتاه

وضعیت بیمه خدمات درمانی در خراسان شمالی

دنیای اقتصاد- خراسان شمالی- جوادآگاهی: مدیر کل بیمه خدمات درمانی خراسان شمالی گفت: بیش از 660 هزار نفر، معادل 80 درصد جمعیت استان زیر پوشش بیمه خدمات درمانی هستند. علی آرمیده گفت: این اداره کل بیش از 30 هزار خدمت بیمه گری را به صورت ماهانه در قالب صدور اولیه دفترچه بیمه، تمدید، تعویض و المثنی به بیمه شدگان ارائه می دهد.

تاکید بر سرمایه گذاری آموزشی در استان کردستان

دنیای اقتصاد- کردستان- اسرین مقصودی: استاندار کردستان سرمایه گذاری در امر آموزش را پر سودترین نوع سرمایه گذاری اجتماعی برشمرد و گفت: به منظور دستیابی به امنیت پایدار در جامعه نیازمند سرمایه گذاری در بخش آموزش هستیم.

علیرضا شهبازی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج خیرین را برای ورود موثر و گسترده تر به عرصه توسعه بخش آموزش ترغیب کرد. وی به کمبود زمین در منطقه برای احداث مراکز آموزشی اشاره و بر تامین زمین مورد نیاز از سوی مسکن و شهرسازی برای احداث مراکز آموزشی تاکید کرد و خواستار تعامل و مشارکت مردم و خیرین در تخصیص زمین برای امر آموزش شد.

بهره برداری از پارک الغدیر دماوند

دنیای اقتصاد- شرق تهران- معصومه شکوری: فاز اول پارک الغدیر و میدان شهرداری آبسرد به وسعت 4 هکتار با حضور استاندار تهران و مسوولین شهرستان دماوند به بهره برداری رسید.

این پارک زیبا که با مساحتی به طول 11 هکتار طراحی شده روی تپه لمسار قرار دارد و به دلیل اختلاف ارتفاع از پایین تابالاترین نقطه به طول 30 متر، چشم انداز زیبایی پیش روی شهروندان قرار داده است. فازیک پارک الغدیر شامل صحن اصلی، زمین های ورزشی، آبنمای موزیکال، آلاچیق، پارکینگ و سرویس های بهداشتی است و در 4 هکتار احداث شده است.

اختصاص اعتبار برای تکمیل پایانه صادرات ریلی آذربایجان شرقی

دنیای اقتصاد - آذربایجان شرقی - علی نیک رفتار: نماینده مردم مراغه، عجب شیر و خداجو در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پایانه صادراتی ریلی جنوب استان آذربایجان شرقی خبر داد.

نجفی در جلسه بررسی مشکلات ایستگاه راه آهن شهرستان عجب شیر گفت: این پایانه در دیزجرود عجب شیر احداث می شود و با بهره برداری از آن کار صادرات محصولات از این ناحیه آسان می گردد.