آرشیو پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۴۲
حوادث
۱۵

در تبریز برادرزاده معتاد 4 نفر را کشت

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: کارآگاهان اداره جنایی آگاهی استان موفق شدند قاتل اعضای یک خانواده چهار نفره تبریزی را دستگیر کنند.

قنبر مداحی دیروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته اطلاع یافتیم که در یکی از محلات تبریز در اثر انفجار گاز در منزلی چهار نفر کشته شده اند.

وی تاکید کرد: با جمع آوری دلایل و دعوت از کارشناسان مختلف و اخذ نظریه پزشکی قانونی مبنی بر وجود آثار ضرب و جرح در اجساد متوفیان پلیس آگاهی از وقوع جنایت و قتل در محل اطمینان حاصل کرد.

وی گفت: بنا بر مستندات و دلایل به دست آمده نظریه انجام قتل توسط نزدیکان و بستگان قوت گرفت و تحقیقات پلیس در این حوزه ادامه یافت و با بررسی دقیق محل جنایت، برادرزاده پدر خانواده به عنوان متهم اصلی مورد تحقیق قرار گرفت و با دریافت مجوز قضایی نامبرده برای تکمیل تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: به دنبال تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده و ارائه مستندات دلایل کافی متهم «ش.ب» با اعتراف راز قتل های فجیع بانوان راضیه 70 ساله، مرضیه چهل ساله، سیما 19 ساله و مینای 10 ساله را فاش کرد.

مداحی گفت: متهم به قتل که برادرزاده صاحب خانه بود بیان کرد که صبح روز جنایت بعد از مصرف کردن موادمخدر به منزل عمویم رفتم تا پول بگیرم ولی زن عمویم پول نداد و خواست عمویم را مطلع سازد که من مانع شدم و چون مجددا خواست این کار را بکند چاقوی آشپزخانه را برداشتم به او حمله کردم و چندین ضربه زدم و به دنبال او مادرزن عمویم قصد فرار داشت که او را نیز مجروح کردم.

مداحی افزود: متهم پس از زخمی کردن زن عمو و مادرزن عمو به طرز وحشیانه ای به 2 دختر منزل سیما و مینا حمله کرد و پس از سرقت طلاجات موجود، هنگام خروج شلنگ های گاز را بریده که بر اثر نشت گاز انفجار اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: قاتل فاقد هرگونه سابقه کیفری بوده علت اصلی قتل اعتیاد به موادمخدر و انگیزه سرقت بوده که خانواده ها باید مواظب فرزندان خود باشند تا گرفتار اعتیاد نشوند که منشا اصلی جرایم و جنایات اعتیاد است.