آرشیو دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۲۶۹
حوادث
۱۸

حادثه ها

سرقت مسلحانه از جواهرفروشی

فارس: سارقان مسلح ظهر دیروز به یک طلافروشی در حوالی میدان بهاران در جنوب غرب تهران دستبرد زدند. به گفته شاهدان عینی؛ سرنشینان دو دستگاه موتوسیکلت با حمله به یک مغازه طلافروشی در خیابان عسگری نزدیک میدان بهاران اقدام به سرقت از آن کردند. براساس اعلام شاهدان، سارقان اسلحه گرم به همراه داشتند و به وسیله آن صاحب مغازه را تهدید به مرگ و از این فرصت برای سرقت طلاهای موجود در مغازه استفاده کردند. شاهدان مدعی شدند؛ سارقان به دلیل معلولیت صاحب مغازه از ناحیه پا و همچنین مجروح شدن وی توسط مهاجمان موفق به انجام سرقت شدند.

قصاص قاتلان پسر نوجوان

فارس: دو آدم ربای متهم به قتل صبح دیروز در دزفول قصاص شدند. قاتلان دو برادر به نام های رحیم و کریم بودند که نوجوانی 16ساله را ربوده و به قتل رسانده و از سوی شعبه 32 کیفری به قصاص محکوم شده بودند. این حکم ساعت شش صبح دیروز در زندان فجر دزفول به اجرا درآمد. بنا بر این گزارش، دو برادر فرزند یک طلافروش را ربوده و برای آزادی او مبلغ هنگفتی را درخواست کرده بودند و قتل در جریان این آدم ربایی به وقوع پیوسته بود.

دوهزار قوطی مشروب الکلی در محموله سبوس

ایسنا: بیش از 2000 قوطی انواع مشروبات الکلی در محور هشترود مراغه از توابع استان آذربایجان شرقی کشف شد. در پی صدور دستور قضایی، ماموران آگاهی هشترود حین گشت زنی در محور هشترود مراغه از یک کامیون کانتینر فوتون به رانندگی فردی 31ساله تعداد 2353 قوطی انواع مشروبات الکلی کشف کردند. ارزش اعلامی این میزان از مشروبات الکلی که در محموله کنسانتره و سبوس کشف شده، دو میلیارد و 757 میلیون و 40 هزار ریال اعلام شده است. متهم با قرار قانونی به زندان معرفی شده و پرونده در جریان تحقیقات است.