آرشیو یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۵۹
حوادث
۱۵

طمع نظافتچی از او قاتل ساخت

مرد جوان نظافتچی به خاطر سرقت طلاهای منشی مطب دندانپزشکی وی را با روسری اش خفه کرد.

ساعت 14روز سه شنبه 31 خرداد از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110وقوع یک فقره قتل در یک مطب دندانپزشکی واقع در خیابان ولیعصر، خیابان هاشمی فر به کلانتری 129جامی اعلام شد.

با حضور بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران به همراه کارآگاهان اداره قتل و بررسی صحنه تشخیص هویت پلیس آگاهی مشخص شد معصومه 25ساله منشی مطب به علت خفگی با روسری به قتل رسیده است.

در ابتدای بررسی ها معلوم شد طلاجات متعلق به معصومه به سرقت رفته است. دکتر دندانپزشک در اظهاراتش به افسر پرونده گفت: مطبم طبقه بالای منزل خاله ام است. برابر برنامه قبلی، روزهای سه شنبه هر دو هفته یک بار مطب به علت نظافت تعطیل بود و در این روز نظافتچی از یک شرکت خدماتی به مطب می آمد و من در این روز مطب نبودم.

به گزارش فارس در ادامه بررسی ها معلوم شد یکی از نظافتچی های شرکت خدماتی مربوطه به نام سعید 37 ساله چند بار به این مطب برای نظافت اعزام شده است.

با این اطلاعات، کارآگاهان شناسایی سعید را در دستور کار جدی خود قرار دادند. در این رابطه با شناسایی محل سکونت این فرد در یکی از مسافرخانه های محدوده میدان راه آهن مشخص شد وی چند روزی است که به این مسافرخانه مراجعه نکرده است و آدرس مشخصی هم ندارد.

در ساعت 8 دوم تیر متهم مورد نظر در یکی از مسافرخانه های اطراف میدان امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شد.

وی در بازجویی ها به قتل منشی اعتراف کرد و گفت: در این روز با تماس تلفنی منشی، حدود ساعت 9 صبح به مطب رفتم. طلاهای خانم منشی مرا وسوسه کرد.خواستم با سرقت از مطب و طلاهای وی از آنجا فرار کنم و به هیچ وجه قصد کشتن او را نداشتم. اما با تهدیدش، وی قصد ایجاد سر و صدا برای کمک داشت که با روسری اش او راخفه کردم و پس از سرقت طلاها، وجه نقد، عابر بانک و گوشی تلفن همراه، به سرعت از آنجا فرار کردم. با توجه به این کار رمز عابر بانک روی کارت بود مبلغ 150هزار تومان از حسابش برداشتم.