آرشیو یکشنبه ۵ تیر ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۵۹
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

خوف نکنید! نفوذی های دیگر را شناسایی می کنیم!

برخی منابع غربی از برگزاری کنفرانسی شبیه کنفرانس گوادالوپ 2 در لندن خبر می دهند.

شبکه العربیه که پیوندی نزدیک با اپوزیسیون خارج نشین دارد، دیروز گزارش داد برخی از نمایندگان جریان ضدانقلاب راه های تداوم فعالیت خود را که به شدت احساس می کنند از جانب سرویس های امنیتی ایران تحت نظر است، بررسی کرده اند.

العربیه گزارش داد: «در این کنفرانس رهبران احزاب مخالف ایرانی بجز سازمان مجاهدین خلق(منافقین) و نیز شماری از نمایندگان رهبران اصلاح طلب شرکت کردند».

اگرچه پیش قدم شدن العربیه در انتشار خبر این نشست حاشیه ای به خوبی نشان دهنده برقرار شدن مجدد پیوند پولی سعودی با فعالیت براندازانه علیه ایران است، اما اخبار دریافت شده از منابع دیگر نشان می دهد نشست لندن صرفا یک دستور کار داشته و آن هم این بوده است که سرویس اطلاعاتی انگلیس با مشارکت سیا و موساد تلاش دارد هراس افتاده در جان ضدانقلاب از وجود عناصر متعدد نفوذی در میان خود را تا حدودی خنثی کند.

وزارت اطلاعات اخیرا با پخش یک مستند نشان داد که چگونه توانسته بود محمدرضا مدحی را که در حال تبدیل شدن به یکی از ارکان پروژه یکپارچه سازی اپوزیسیون بود جذب کرده و از طریق او کل این پروژه اسراییلی را خنثی کند.

از زمان پخش آن فیلم جریان ضدانقلاب در یک شوک دائمی به سر می برد و به ناچار اذعان کرده است که در مقابل توانمندی اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی کاملاناتوان است.

مدحی ریاست کنفرانس مشابهی را برعهده داشت که سال گذشته در پاریس برگزار شد و در ایران به گوادالوپ 2 مشهور شده است