آرشیو یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۷۰
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

دوومیدانی قهرمانی آسیا - ژاپن

مرادی و مهاجر شجاعی به فینال 800 متر رسیدند

سجاد مرادی و احسان مهاجر شجاعی به فینال دوی 800 متر آسیا راه یافتند.

در سومین روز از رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا در شهر کوبه ژاپن 24 دونده 800 متر در سه گروه به مصاف هم رفتند که در پایان سجاد مرادی و احسان مهاجر شجاعی هر دو در گروه های جداگانه عنوان دومی دسته خود را کسب کرده و به فینال راه یافتند. در گروه اول این رقابت ها مهاجر شجاعی که مدال برنز بازی های آسیایی دوحه را در کارنامه دارد با زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 28 صدم ثانیه از دونده هندی به فینال رقابت ها راه یافت.

این در حالی است که دوندگان بحرینی و عربستانی که از برترین دوندگان آسیا محسوب می شدند نتوانستند به فینال راه پیدا کنند. در این گروه دونده هندی با زمان یک دقیقه و 51 ثانیه و 76 صدم ثانیه اول شد.

همچنین در گروه سوم رقابت ها که سجاد مرادی در آن حضور داشت نیز اتفاقی مشابه افتاد و سجاد مرادی قهرمان بازی های آسیایی گوانگ جو پس از دونده هندی به عنوان دومین نفر از خط پایان گذشت تا انرژی اش را برای فینال ذخیره کند. او این مسابقه را با زمان یک دقیقه و 53 ثانیه و 2 صدم ثانیه به پایان رساند. اما در مقابل دونده هندی با زمان یک دقیقه و 52 ثانیه و 97 صدم ثانیه در گروه خود اول شد تا به عنوان نفر نخست این گروه به فینال راه پیدا کند. رقابت فینال دوی 800 متر در نوزدهمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا امروز در آخرین روز رقابت ها برگزار می شود.