آرشیو یکشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۰، شماره ۳۱۷۳
حوادث
۱۹

کشف 30 هزار عینک آفتابی تقلبی

ماموران پلیس آگاهی اصفهان با دستگیری یک تبعه بیگانه 30 هزار قطعه عینک آفتابی تقلبی را قبل از عرضه به بازار، توقیف کردند.

به گزارش «جام جم»، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاو ارز پلیس آگاهی اصفهان با دریافت گزارشی در ارتباط با وارد شدن یک محموله بزرگ از عینک های تقلبی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با شناسایی یک انبار و دستگیری فردی که از اتباع بیگانه است و به صورت غیرمجاز وارد کشور شده است، 30 هزار قطعه عینک آفتابی تقلبی را توقیف کردند.

سرهنگ حسین زاده، رئیس پلیس آگاهی اصفهان با اشاره به این خبر به «جام جم» گفت: بیش از 80 درصد لوازم آرایشی که در زیرپله ها و مغازه های بی نام و نشان در دسترس مردم قرار می گیرند، تقلبی و غیربهداشتی هستند.وی افزود: تبلیغات ماهواره ای برای فروش این اقلام از مواردی است که از سوی سودجویان ارائه می شود و پلیس آگاهی در این ارتباط تاکنون تعدادی از این افراد را که به صرف سودجویی این لوازم غیربهداشتی را عرضه می کنند، شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی کرده است.

وی از مردم خواست با حفظ هوشیاری، فریب تبلیغات دروغین شبکه های ماهواره ای را نخورند؛ زیرا اعتماد به این تبلیغات سلامت آنها را به خطر می اندازد.