آرشیو سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۰، شماره ۳۱۸۰
حوادث
۱۹

عامل جنایت پل مدیریت هفته آینده محاکمه می شود

عامل جنایت پل مدیریت تهران که مرتکب قتل یک دختر دانشجو شده است، چهارشنبه هفته آینده به طور علنی در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می شود.

به گزارش «جام جم»، محسن افتخاری، رئیس دادگاه های کیفری استان تهران با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: در این پرونده پسری دانشجو به اتهام قتل دختر هم دانشگاهی اش دستگیر شده و در زندان به سر می برد.

وی افزود: وقوع این حادثه هولناک، احساسات مردم را جریحه دار کرده بود، بنابراین با دستور ویژه دادستان تهران و موافقت رئیس قوه قضاییه مقرر شد، مرد زندانی در وقت فوق العاده در دادگاه محاکمه شود. بنابراین چند روز پیش با ارسال این پرونده به دادگاه کیفری استان تهران و بررسی آن، پرونده به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی عزیزمحمدی و چهار قاضی مستشار ارسال شد تا متهم به قتل چهارشنبه هفته آینده محاکمه و حکم قضایی مربوط در این باره صادر شود.

رسیدگی به این پرونده روز 15 تیر ماه در پی تماس مردمی با پلیس در دستور کار ماموران جنایی پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. ماموران با حضور در محل حادثه پل مدیریت و تحقیق از شاهدان متوجه شدند جوانی چاقو به دست با حمله به 2 دختر جوان هر دوی آنها را زخمی کرده است.

مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و ضارب نیز پیش از فرار، دستگیر و به آگاهی منتقل شد. در همین موقع ماموران با حضور در بیمارستان متوجه شدند یکی از دختران به نام مهسا به علت شدت جراحات جان باخته است.

به این ترتیب در بازجویی از عامل جنایت به نام کوشا معلوم شد، دانشجوی سال سوم رشته ادبیات بوده و برای ادامه تحصیل به تهران سفر کرده است. از چندی پیش به دختری به نام مهسا که هم دانشگاهی اش بوده، علاقه مند شده و از او خواستگاری کرده و در پی پاسخ منفی شنیدن از دختر جوان، او و یکی از دوستان وی را با چاقو زخمی کرده و باعث مرگ دختر جوان مهسا شده است. با اعتراف متهم، پرونده پس از پایان تحقیقات به دادگاه کیفری ارسال شد تا در این ارتباط حکم قانونی صادر شود.