آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
فرهنگ و هنر
۳۲

سجادپور مصلحت نمی داند فعالیت دو روز گذشته اش را رسانه ای کند

علیرضا سجادپور ضمن اعلام انتخاب نماینده سینمای ایران در آکادمی اسکار توسط بنیاد سینمایی فارابی، خبرهایی که درباره بازداشت وی منتشر شده را شایعه دانست.

مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با ایسنا درباره خبرهایی که از بازداشت وی طی روزهای گذشته منتشر شده است، گفت: هم دیروز و هم امروز در جلسات و محل کارم حاضر بودم.

او ادامه داد: اگر مطلب خاصی است در دفترم پاسخگو هستم. فعالیت های دو سه روز گذشته من فعلامصلحت نیست که رسانه ای شود، اما به زودی اخبار خوشی از سینماگران بازداشتی خواهید شنید.

وی با تاکید مجدد که «موضوعاتی که درباره ام مطرح می شود هیچ کدام صحت ندارد»، گفت: در فرصتی مناسب فعالیت های دو روز گذشته ام را رسانه ای خواهم کرد، اما اجازه دهید تا رفع مشکل سینماگران دستگیر شده، ریز گفت وگوها رسانه ای نشود. چند تن از سینماگران مطرح هم در این گفت وگوها با ما همکاری داشتند و از همکاری خیلی خوب مسوولان قرارگاه «ثارالله» قدردانی می کنم.

وی همچنین درباره اخباری مبنی بر مرخصی وی پیش از ورود به ماه مبارک رمضان نیز توضیح داد: اگر قصد رفتن مرخصی هم داشتم برای جلوگیری از ایجاد شایعات، نمی رفتم.