آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
فرهنگ و هنر
۳۲
چهره ها

انتقاد شهرام ناظری از سامسونگ

انتقادات صریحی که استاد شهرام ناظری در تازه ترین گفت وگویش از شرکت سامسونگ مطرح کرده، نشان از واقعیت بسیار تلخی می دهد و به نظر می رسد اگر ما روزنامه نگاران و حتی علاقه مندان موسیقی از کنار این موضوع بی تفاوت بگذریم، ظلم بزرگی به هنر و موسیقی ایرانی شده است.

به گزارش پارس توریسم شهرام ناظری در تازه ترین گفت وگوی خود گفته که متاسفانه همین شرکت سامسونگ آنقدر او و گروهش را علاف کردند و آخر سر هم کاری درباره شاهنامه انجام ندادند.

به اعتقاد این خواننده مطرح موسیقی در زمینه کار فرهنگی شاید حرف های زیادی زده شود، اما درزمان عمل هیچ کس حاضر نیست کاری انجام دهد.

آقای ناظری همچنین به این موضوع اشاره کرده که اگرچه عده ای مثل شرکت سامسونگ ادعاهایی دارند، اما متاسفانه بدترین رفتار ممکن را با او وگروهش انجام دادند که اشک و اندوه را به چشم می آورد.

وی در ادامه گفته: ضمن اینکه ما را بسیار بردند و آوردند و آخر سرهم هزینه هایمان را نپرداختند. حتی پول کنسرت هایی را که از آنها استفاده تبلیغاتی کردند راهم ندادند با ترفندها و مسائل رندانه ای که خودشان وارد بودند و ما ناوارد بودیم، این کارها را کردند. من هنوز در عرصه فرهنگی کسی را ندیده ام که بخواهد کاری انجام دهد.