آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
استان ها
۲۳

فعالیت اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه های بین المللی استان

فرزانه احمدی

دنیای اقتصاد- اصفهان- جلسه مجمع عمومی عادی سالانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در حالی برگزار شد که اتاق بازرگانی استان با رای سهامداران، به عنوان پارلمان بخش خصوصی به جمع هیات مدیره این شرکت راه یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان این عملکرد را در فضای نمایشگاهی فعلی، یک رکورد شاخص دانست و افزود: این ورود در حالی اتفاق می افتد که رکودهای تورمی حاکم بر اقتصاد جهان در سال گذشته آثار خود را به اقتصاد ایران تسری داده و تعدادی از بنگاه های اقتصادی کشور با بحران های جدی روبه رو شده اند.

رسول محققیان سال 89 را نقطه عطف عملکرد اجرایی و مالی شرکت قلمداد کرد. وی با اشاره به لزوم سرمایه گذاری کلان و سریع در پروژه مکان دائمی نمایشگاه های استان گفت: ادامه حرکت و پویایی شرکت منوط به توسعه فضای فیزیکی و استاندارد نمودن خدمات نمایشگاهی است که در صورت عدم سرمایه گذاری ها، نقطه عطف نه تنها شتابی را تجربه نمی کند بلکه با روند ایستایی کوتاه مدتی مواجه خواهد شد و ثمره تلاش شرکت در اندک زمان به تاراج رقبا خواهد رفت.

مدیرعامل این شرکت در زمینه امور اجرایی و عملکرد این شرکت، برپایی بیش از 45 عنوان نمایشگاه داخلی، بین المللی، تخصصی و اختصاصی، برنامه ریزی برپایی6 نمایشگاه خارجی و اعزام تورهای تجاری در قالب پاویون ایران در نمایشگاه های معتبر و مطرح جهان، جلب رضایت مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در اکثر نمایشگاه ها و به استناد نظرسنجی های صورت گرفته در هر نمایشگاه و برگزاری نخستین نمایشگاه دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاهی دوحه قطر با حضور 134 مشارکت کننده شاخص از سراسر کشور را نام برد