آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
استان ها
۲۳

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان کرمانشاه برگزار شد

الهام اکبری

دنیای اقتصاد- کرمانشاه –رییس سازمان بازرسی کل کشور، خدمت به مدیران برای تحقق مطالبات و خواسته های مردمی را مهمترین هدف این سازمان اعلام کرد و گفت: سازمان بازرسی کشور کاملادر راستای خدمت به انقلاب و اهداف عالیه آن حرکت می کند.

حجت الاسلام پورمحمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بازرسی استان کرمانشاه که با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، هاشمی استاندار، حجت الاسلام مظفری رییس کل دادگستری و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، یکی از مهمترین وظایف سازمان بازرسی کشور را افزایش سلامت اداری استان ها عنوان و بر آن تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: اگر مدیران دستگاه های مختلف سلامت کاری را رعایت کرده و تنها به دنبال خدمت صادقانه باشند، مردم بهتر و سریعتر به خواسته هایشان می رسند. وی افزایش سطح سلامت ادارات را از جمله مهمترین دغدغه های مسوولان سازمان بازرسی کشور اعلام کرد و گفت: ما در این سازمان مطمئنا از هیچ تلاشی برای تحقق این امر کوتاهی نکرده و با تمام توان به دنبال این قضیه خواهیم بود. حجت الاسلام پورمحمدی تصریح کرد: مسوولان سازمان بازرسی کشور زمانی از خود رضایت خواهند داشت که مردم از آن ها راضی باشند، درواقع رضایت ما در رضایت مردم است و تمام تلاش و هدف ما نیز جلب رضایتمندی مردم است. پورمحمدی در ادامه و خطاب به مدیران دستگاه های مختلف اجرایی نیز گفت: اگر مشاهده می شود سازمان بازرسی در مواردی سخت گیری های بیش از حد را اعمال می کند تنها برای توسعه و پیشرفت بیشتر کشور است، چرا که توسعه، رفاه و آبادانی به سادگی به دست نمی آید و باید در این راه سختی های زیادی تحمل کرد. وی در پایان ضمن قدردانی از زحمات «علی سامع» مدیر کل پیشین سازمان بازرسی کرمانشاه، انتصاب «محمدرضا حسن پور» را به سمت مدیرکلی سازمان بازرسی این استان تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد وی در سمت جدید نیز همانند سمت های قبلی موفق باشد.محمدرضا حسن پور مدیرکل جدید بازرسی استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: حمایت از بهبود وضعیت سازمان، ارتقای سلامت نظام اداری و همفکری و تعامل با مدیران اجرایی استان از مهمترین برنامه هایم خواهد بود.وی تصریح کرد: متاسفانه امروزه بین شاخص فساد و درک فساد فاصله معناداری وجود دارد، لذا تلاش می کنیم در راستای اعتمادسازی گام برداریم.