آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
استان ها
۲۳

کوتاه

امداد ساحلی به بیش از 800 مسافر تابستانی گیلان

دنیای اقتصاد- گیلان- محدثه بی آزار: با اجرای طرح امداد و نجات ساحلی در یک ماهه نخست تابستان، بیش از 800 نفر از خدمات امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر استان گیلان بهره مند شدند.

جمشید محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان گفت: این طرح امسال در 16 پست امداد و نجات ساحلی در نقاط خطر آفرین به اجرا در آمده است که با اجرای این طرح تا کنون 827 نفر از حادثه دیده گان و مصدومان از خدمات امداد و نجات ساحلی بهره مند شده اند.

وی گفت: امسال بیش از 900 نفر از امدادگران آموزش دیده و کارآزموده جمعیت هلال احمر با استقرار در پست های امدادی و به همراه تجهیزات کامل امداد و نجات، ست نجات، آمبولانس های پیشرفته به ارائه خدمات امداد و کمک های اولیه، اقدامات پیش بیمارستانی، انتقال مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان می پردازند.

صرفه جویی 16 درصدی مصرف گاز در ساوه

دنیای اقتصاد- ساوه – کریمی: رییس شرکت گاز ساوه از صرفه جویی 16درصدی در مصرف گاز در بخش خانگی با اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه ها در این شهرستان خبر داد.

حمید رمضانی با اعلام این خبر گفت: درسال گذشته و با اجرای قانون هدفمندی یارانه ها 23 میلیون متر مکعب در مصرف گاز خانگی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه صرفه جویی شده است.

وی با بیان اینکه اجرای قانون هدفمندی یارانه ها شکوفایی اقتصادی برای کشور را در پی خواهد داشت، افزود: با تاثیر گذاری عملیاتی شدن این قانون، مردم آثار مثبت آن در حوزه های مختلف را در زندگی روزمره خود مشاهده خواهند کرد. وی نهادینه کردن اصلاح الگوی مصرف را از اهداف مهم طرح هدفمندی یارانه ها اعلام و تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی مطلوب، همکاری بسیار عالی مردم در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها را شاهد بودیم.