آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۴۱۸
ورزش
۲۴

آیا ژنرال قید تراکتور را می زند؟

تهدید امیر قلعه نویی به خانه نشینی

رییس سازمان لیگ برتر همچنان اصرار دارد که قلعه نویی باید پیش او برود. عزیز محمدی بعد از ظهر سه شنبه برای آخرین بار امیر قلعه نویی را تهدید کرد که اگر به سازمان لیگ نرود تا اظهارنامه مربوط به رعایت سقف قراردادها را امضا کند، تحت هیچ شرایطی برای او کارت مربیگری صادر نخواهد کرد.

عزیز محمدی به خبرآنلاین گفت: «باز هم می گویم و تاکید می کنم که اگر امیر قلعه نویی به سازمان لیگ نیاید تا اظهارنامه رعایت سقف قراردادها را امضا کند، برای او کارت مربیگری صادر نخواهم کرد.»عزیز محمدی در حالی سرمربی تراکتورسازی را دوباره تهدید کرده است که قلعه نویی پیش ازاین خیلی رک و روراست اعلام کرد حاضر نیست نزد رییس سازمان لیگ برود. او گفته بود:«همان طور که قبلاگفتم برای مبلغ قراردادم پای هیچ تعهدنامه ای را امضا نمی کنم و دروغ هم نمی گویم.

هیچ جایی هم نمی روم که توضیح بدهم چون به ازای کاری که قرار است انجام بدهم پول می گیرم. تازه اگر هم اصرار کنند؛ مشکلی نیست. می نشینم در خانه و استراحت می کنم. مگر الان بزرگواری مثل دادکان چه کاری انجام می دهد؟»

اتفاقی دیگر در مورد قلعه نویی این که مالک باشگاه نساجی قائمشهر از انتخاب سرمربی تراکتورسازی به عنوان مدیرفنی نساجی و نماینده خود خبر داد.مهدی پرهام در گفت وگو با فارس عنوان کرد: امیر قلعه نویی را به عنوان نماینده خود و مدیرفنی تیم انتخاب کردم تا در مورد کادر فنی تیم تصمیم بگیرد. وی ادامه داد: هادی ساعی نماینده تام الاختیار و سرپرست باشگاه است و قلعه نویی نیز در هفته آینده سرمربی تیم را انتخاب خواهد کرد. با او صحبت های لازم را انجام دادیم و قرار شد کارش را آغاز کند.

با این حساب امیر قلعه نویی را باید جزو مردان دوشغله در فوتبال ایران به حساب آورد و این در حالی است که او این روزها با سازمان لیگ بر سر مسائل مربوط به قراردادش با تراکتورسازی هم وارد مناقشات رسانه ای شده است.