آرشیو پنجشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۲۲۲
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

برکناری 20 مشاور جوان طی 24 ساعت

در همایش مشاوران جوان که هم اکنون در تهران در حال برگزاری است، از استان فارس دو گروه از مشاوران جوان شرکت کرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی ارسال نامه یی از سوی ریاست جمهوری به استانداری فارس (سجادی سرپرست استانداری فارس) طی چند روز گذشته مبنی بر استخدام؟ نفر از مشاوران جوان این استان، استانداری طی؟ ساعت مشاوران فعال را برکنار و؟ نفر دیگر را به جای این افراد تعیین و برای شرکت در همایش مشاوران جوان که در تهران در حال برگزاری است، معرفی می کند.

این اتفاق در حالی روی داده که مشاوران این استان در طول پنج سال گذشته بدون قرارداد و هیچگونه حقوقی تنها با داشتن حکم قانونی فعالیت کرده اند.

لازم به ذکر است، این مساله توسط نهاد ریاست جمهوری مشخص و با مذاکرات صورت گرفته، مشاوران قانونی نیز در همایش مشاوران جوان شرکت کرده اند.

تخلیه برخی روستاهای ایلام به علت نبود آب

برخی روستاهای ایلام به علت نبود آب در حال تخلیه شدن هستند. به گزارش آفتاب، داریوش قنبری نماینده ایلام با اعلام این خبر گفت: متاسفانه مدیران استانی ایلام به جای پرداختن به مسائل و مشکلات واقعی و اساسی مردم به انجام امور حاشیه یی و غیرضروری سرگرم شده اند.

وی تصریح کرد: در حالی که دست کم؟ تا؟ روستا در استان ایلام به علت کم آبی تخلیه شده اند و مشکل های بسیار نگران کننده یی در این باره به وجود آمده است، مدیران استانداری استان به دنبال برگزاری مراسم ها و برنامه های حاشیه یی و به اصطلاح فرهنگی هستند.

بانک ها حساب نوزادان را خالی می کنند

روزنامه کیهان دیروز در ستون «کیهان و خوانندگان» خود به نقل از یک شهروند مطلبی در رابطه با خالی کردن حساب های مخصوص نوزادان منتشر کرد. این شهروند در واکنش به خالی کردن حساب های مخصوص نوزادان اینگونه اظهارنظر کرده بود: «بانک ها بدون کسب اجازه اقدام به خالی کردن حساب های مخصوص نوزادان کرده اند. متاسفانه خیلی راحت اعتبار دولت و مسوولان زیر سوال می رود و کسی هم پاسخگو نیست.»