آرشیو یکشنبه ۹ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۲۲۴
ورزش
۱۵

نگاه روز

افتخار می کنم...

بعد از جام جهانی 98 که بسیاری از بازیکنان ما لژیونر شدند، این مراحل را طی کردند: از اینکه به این تیم پیوسته ام افتخار می کنم! از اینکه دو دقیقه برای این تیم بازی می کنم افتخار می کنم! از اینکه توی لیست ذخیره این تیم هستم افتخار می کنم! از اینکه در لیست 18 نفره این تیم هستم افتخار می کنم! از اینکه کنار تماشاگران این تیم روی سکو می نشینم افتخار می کنم! از اینکه زمانی در این باشگاه بودم افتخار می کنم و... اصولافکر می کردیم فقط ما ایرانی ها هستیم که مدام به همه چیز افتخار می کنیم اما مسعود اوزیل بازیکن خط میانی رئال مادرید گفت: از اینکه بازیکن تیم تحت رهبری خوزه مورینیو هستم، به خودم افتخار می کنم.

دوکلمه حرف حساب

زمانی که عبوس بودن یک امتیاز قلمداد می شد کیومرث صابری فومنی معروف به «گل آقا» در روزنامه اطلاعات ستونی طنزناک داشت به اسم دو کلمه حرف حساب، گرچه این روزها پیدا کردن دو کلمه حرف حساب خیلی سخت شده اما برگی زر، سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد گفت: مسوولان می خواهند مشکلات مالی ما را برطرف کنند، اما از خواستن تا توانستن راه زیادی وجود دارد.

عشق ورزشی

عشق معمولاراه خودش را پیدا می کند، از قدیم گفته اند در دل دوست به هر حیله رهی باید کرد! گاهی با ازدواج، گاهی با اسیدپاشی، گاهی با طلاق، گاهی با جدایی و... در ورزش هم البته عشق وجود دارد اما به شکل دیگری! فریبرز عسکری سرمربی تیم تکواندوی دانشجویان گفت: با وجود علاقه زیادی که به معتمد دارم اما اگر او به اردو بیاید و راهی المپیاد جهانی دانشجویان شود، از کادر فنی این تیم می روم!