آرشیو پنجشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۹۴
جامعه
۱۷
حق با شماست

113 میلیون تومان هزینه بیمارستان دولتی!

شناری ازشیراز: خردادماه امسال، پسرم دچار سوختگی 80 درصد شد و برای معالجه از شهرستان به بیمارستان چمران آمدیم، در حال حاضر مرخص شده؛ اما هزینه بیمارستانش 113 میلیون تومان شده است.با تلاش زیاد توانسته ایم 25 میلیون تومان تخفیف بگیریم. با این که همسر شهید هستم؛ اما بنیاد شهید فقط 20 میلیون از این هزینه را متقبل شده است، از آنجا که تحت پوشش بیمه نیستیم از مسوولان درخواست کمک داریم.

حقانی از تهران: در اتوبان تهران کرج جنب پمپ بنزین، زیرگذری در حال احداث است که نیمه تمام رها شده، از مسوولان ذی ربط تقاضا داریم نسبت به تکمیل و راه اندازی آن اقدام کنند.

پیریایی از شهرقدس: چرا با بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح باید هزینه آزمایش و تهیه برخی اقلام دارویی را آزاد پرداخت کرد؟

محمودی از اهواز: از مسوولان قوه قضاییه می خواهیم نسبت به دادخواهی 850 شاکی از شرکت بازرگانی... در اهواز مساعدت کنند.

حسینی از قم: چه نهاد یا سازمانی مسوول رسیدگی و نظارت روی کیفیت و وضعیت نامناسب شیر یارانه ای و محصولات نامرغوب لبنیات در قم است؟

شیخی از تهران: با وجود سرمایه گذاری سنگین برای احداث اتوبان غیراستاندارد تهران پردیس و به علت گرفتن عوارض زیاد اکنون اکثر خودروها از جاده قدیم در حال تردد هستند و عملااین اتوبان دیگر کارایی ندارد. مسوولان در این باره چاره اندیشی کنند.

خدایی از رودهن: بخش شمالی بلوار امامت رودهن 3 ماه است که بدون روشنایی است. مراجعه مکرر ما به اداره برق نیز بی نتیجه بوده است. از مسوولان ذی ربط تقاضای رسیدگی داریم.

محمدی از کرج: وامی را در سال 87 از موسسه مهر گرفتم و بعد از 24 ماه وقتی برای تسویه حساب مراجعه کردم، می گویند که 23 قسط آن پرداخت شده و یک قسط آن به خاطر خرابی سیستم باید مجددا پراخت شود، آیا این حرف صحیح است؟

یک شهروند از کرمانشاه: به عنوان یک کشاورز تا کی باید صبر کرد که پول گندم خریداری شده توسط اداره کشاورزی به ما پرداخت شود؟

جمعی از شهروندان: حال که می خواهند اواسط هر ماه یارانه را پرداخت کنند پس تکلیف 15 روز اول ماه که یارانه پرداخت نشده است، چه می شود؟

فروغی از تهران: چرا مسوولان روی اجاره مسکن و درصدی که خود اضافه کرده اند و رعایت نمی شود، نظارتی ندارند؟

نادری از گنبدکاووس: در محله یوسف آباد گنبدکاووس آب در طول روز چندین ساعت قطع می شود. لطفا مسوولان جوابگو باشند.