آرشیو پنجشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۲۲۸
سیاست
۳

انتخابات

ابراهیم رها

مجلس به هر چهار وزیر پیشنهادی دولت چیز داد، رای اعتماد داد، و به این ترتیب ما با تمام اعضا و جوارح مان احساس و مشاهده کردیم که نگاه انتقادی مجلس به دولت و وزرایش در واقع با ماست چکیده تفاوت قابل اعتنایی ندارد. بعد بنده مکرر عرض می کنم شرایط کشور «داره گریه ام می گیره» است، شما بگویید نه. پس شما چی تان می گیرد، گریه تان نمی گیرد؟!

1 ما از بروجردی نماینده مجلس اعلام حمایت می کنیم. اساسا منطق را مدتی است در تمام موضوعات فرستاده اند برود تعطیلات. وقتی یکی تختخواب را دومترونیم در دومترونیم می سازد، کار به اینجا می رسد که نماینده مجلس هم بگوید هیچ وقت نگفتیم با انگلستان می خواهیم قطع رابطه کنیم. صحیح است. ای قشنگ تر از پریا، آن عده که در مجلس به انگلیس فحش می دادند و خواستار قطع رابطه بودند نمایندگان نبودند بلکه الف) هافبک چپ تیم نفت گچساران بود. ب) آقای منظم مشاورشان بود. ج) حسین کرد شبستری بود. د) وقتی حرف می زنیم بی خیال حافظه تاریخی می شویم!

2 ما حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس را محکوم می کنیم. هرچند ما هم این کار را نکنیم خودشان برای رسیدن به حساب خودشان کافی اند. مجید انصاری هم گفته: اصلاح طلبان برنامه ریزی ای برای شرکت در انتخابات ندارند. ای جان، یعنی آدم از ته دل پاک کند به حافظه شما. عزیز من، نیست که فرش قرمز پهن کرده اند برایتان و روزی سه مرتبه گریان و نالان می خواهند که حتما بیایید و در انتخابات شرکت کنید! شما خوبید؟ اخیرا از ژنو تشریف آورده اید؟ آخی، خوب می شوید!

3 ما شعار مردم در بازی پرسپولیس ملوان را محکوم می کنیم. یعنی چه که شعار می دادند علی دایی، چند نکته در این بیانیه جهت تنویر فکر تماشاگران استادیوم نشین شایان ذکر است: الف) مدیر سیاسی برای فوتبال خوب است، ب) مدیر نظامی برای فوتبال بسیار خوب است ج) مدیر دولتی برای فوتبال بسیار خوب است... د) ای پاک توی مدیر ورزشی که نه برای فوتبال بلکه برای اسکواش هم ضرر دارد!