آرشیو شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۲۳۵
سیاست
۳

معترضین

ابراهیم رها

یکی از یکی پرسید دکلره می دانی چیست؟ این روزها همه، همه را رنگ می کنند، شما دنبال بی رنگی هستی؟ پشت و رو هم ندارد، رنگ، رنگ است قشنگ!

1- ما از این جمله احمدی نژاد که گفته دولت من نخستین دولتی است که یک دانشگاهی در راس دارد، حمایت خوفناک می کنیم. این نوع حمایت دو رو خاشخاشی بوده و مخصوص بعضی افراد خاص محسوب می شود.

در توضیح این کلام در فشان عرض کنم که الف) خاتمی دانشگاه نرفته بود و مدارک لیسانس و فوق لیسانسش را از جوب! گرفته بود، ب) اگر بودن یک دانشگاهی در راس امور این است! ج) دانشگاه، دانشگاه که می گفتی، این بود؟! د) یک سوال اساسی در میان است. بیچاره دانشگاه یا بیچاره دولت، مساله این است؟!

2- ما حمایت می کنیم از اینکه گفته شده دلیل کمبود سرباز، سیاست های کنترل جمعیت در دوره اصلاحات است. آفرین، به به، زهی خیال باطل (تازه شنیده ایم معنی اش را درست نمی دانیم!) فقط در ادامه تایید خودمان و در راستای تبیین صدور بیانیه خواستم حساب کتاب کنم و بپرسم اگر همان سال شروع دولت اصلاحات را هم مبنا قرار دهیم (76) متولدین آن سال در حال حاضر هنوز 14 ساله نشده اند و جسارتا احتمال دارد یک مقدار زود باشد برایشان که به خدمت مقدس و آینده ساز و دشمن برافکن و خانمان برانداز و... سربازی تشریف ببرند. البته ما هم اعتقاد داریم که تمام مشکلات کشور و حومه مربوط به دولت اصلاحات است اما علم ریاضی در این مورد خاص چنین اعتقادی ندارد. امیدوارم در آینده نزدیک مانند بقیه علوم، علم ریاضی را هم سروسامان بدهند.

3- ما انگلستان را محکوم کرده، از احمدی نژاد حمایت می کنیم. واقعا چه معنی یی دارد که آنها با معترضین خیابانی برخورد می کنند. این انگلیسی ها پس فردا رویشان را زیاد می کنند به معترضین می گویند خس و خاشاک یا حتی برخلاف حقوق بشر عمل کرده از باتوم و گاز اشک آور استفاده کرده و حتی تر! به معترضین می گویند گوساله و بزغاله، باید با این رفتار ناشایست انگلیسی ها برخورد اساسی صورت گیرد.