آرشیو شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۲۳۵
صفحه آخر
۱۶

پیدا و پنهان

پیشنهاد یک هفته نامه برای فراخواندن سفیر ایران از انگلیس

هفته نامه یالثارات با توجه به اقدامات اخیر انگلیس در انتخابات اخیر ایران اعم از جاسوسی، ساماندهی اغتشاشات، پناه دادن به مجرمان، پوشش و بزرگنمایی این اتفاقات، پیشنهاد داد وزارت امور خارجه ایران در اقدامی از خواسته های بحق مردم انگلیس حمایت کرده و سفیر خود را فرا خواند. این روزنامه نوشت به وزارت خارجه پیشنهاد می کنیم درهای سفارت را برای مجروحان و معترضان بازگذارد. این پیشنهاد در حالی ارایه شده که ما در انگلیس سفیر نداریم.

اذان و ربنا به سبک ماهواره

الف گزارش داد که شبکه ماهواره یی فارسی وان همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، وارد رقابت با سازمان صدا و سیما شده و ضمن ارایه برنامه های نمایشی ویژه این ایام، اقدام به پخش دعا، نیایش و اذان در لحظات ملکوتی منتهی به افطار می کند. پخش این برنامه ها در شرایطی صورت می گیرد که به اعتقاد کارشناسان رسانه یی، برنامه های این شبکه تاثیر مخربی بر مخاطبان داشته و با ترویج مضامینی همچون: «خیانت همسران به یکدیگر، نمایش خانواده های از هم گسیخته، هویت زدایی از مفهوم خانواده، عادی جلوه دادن روابط پیش از ازدواج و...» در تضعیف بنیان خانواده و بروز ناهنجاری های اجتماعی نقشی غیر قابل انکار داشته است.

شوخی صداوسیما با حکم جدید سعیدلو

به گزارش خبرآنلاین، انتصاب معاون بین الملل رییس جمهور یکی از سوژه های برنامه صرفا جهت اطلاع این هفته صداو سیما بود. مجری این برنامه خبری، در حالی که تصاویری از سعیدلو با لباس ورزشی در حال نرمش نمایش می داد، گفت: حکم سعیدلو به عنوان معاون بین الملل در حالی به دیوار خورد که او پیش از این رییس سازمان تربیت بدنی بود. وی سپس پرسید: حالامعاون بین الملل قرار است نامه های کارتابل خاک خورده وزیر خارجه را پیگیری کند یا اینکه قرار است از این پس دو وزیر خارجه داشته باشیم؟