آرشیو یکشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۲۴۲
ورزش
۱۵
نقد و نظر

توجیه می کنم پس هستم

پس از رنه دکارت که گفت فکر می کنم پس هستم، بسیاری از ورزشکاران و مربیان و البته مدیران ایرانی استعدادهای شگرف توجیه هستند، به نظر می رسد کلاما در مسابقات بین المللی به دو دلیل شکست می خوریم، یا از نام حریف می ترسیم یا حریف را دست کم می گیریم! باور نمی کنید؟ سرمربی تیم والیبال نوجوانان کشورمان بعد از شکست در برابر اسپانیا، گفت: بچه ها حریف را دست کم گرفتند، اما این باخت، تلنگری برای آنان است.

فداکاری به سبک مایلی

محمد مایلی کهن همانطوری که بسیاری پیش بینی کرده بودند حتی 5 هفته هم با پرسپولیس نماند، انتصاب او همانقدر عجیب بود که استعفایش قابل انتظار! اما حاج حبیب کاشانی دوست دارد از ادبیات خاص خودش استفاده کند، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مایلی کهن فداکاری کرد و برای اینکه تضادی در کادر فنی به وجود نیاید، خود را کنار کشید.

بشکه باروت در تیم ملی کشتی

ادبیات بعضی از مدیران و مثال زدن های آنها فوق العاده جالب است، مربی تیم ملی کشتی فرنگی برای توصیف شرایط جسمانی یکی از ملی پوشان گفت: قاسم رضایی در مدتی که از اردوهای تیم ملی دور بوده است تمرینات خود را پیگیری می کرد که همین موضوع کمک بزرگی به کادر فنی برای آماده سازی وی کرد. رضایی مانند یک بشکه باروت و همانند یک توپ در حال شلیک آماده است که امیدواریم انفجارش را در مسابقات جهانی ترکیه شاهد باشیم.