آرشیو یکشنبه ۳۰ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۰۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

سفری دیگر در کارنامه سرپرست فدراسیون دوومیدانی

آشتیانی: 9 روز زودتر می روم تا مقدمات را مهیا کنم!

در حالی که 9 روز تا آغاز رقابتهای جهانی دوومیدانی در دایگوی کره جنوبی باقی مانده، محمدرضا کاظمی آشتیانی به محل برگزاری رقابتها سفر کرد؛ سفری که به قول خودش برای «هماهنگی امور تیم و شرکت در اجلاس فدراسیون بین المللی» است.

سیزدهمین دوره رقابتهای جهانی دوومیدانی از 9 روز دیگر در شهر دایگوی کره جنوبی آغاز می شود و در این میان سرپرست فدراسیون تصمیم گرفته تا در فاصله باقی مانده در دایگوی کره جنوبی حاضر شود.

وی در مورد علت سفر زود هنگامش به کره جنوبی به خبرگزاری ایسنا می گوید: «من در ابتدا تصمیم داشتم برای بازی های دانشجویان جهان به چین برویم، اما صلاح دیدم که دبیر فدراسیون همراه تیم اعزام شود. برای همین تصمیم گرفتم به کره بروم، چون کنگره جهانی از روز چهارشنبه برگزار می شود. کاروان ایران هم روز سه شنبه به محل برگزاری این رقابت ها می رسد. به همین دلیل من باید قدری زودتر به کره بروم تا زمینه لازم را برای ورود کاروان ایران و همچنین حضور در کنگره آماده کنم.» هرچند آشتیانی توضیحاتی را ارائه می کند اما حرفهای او به درستی مشخص نمی کند که او به چه دلیلی 9 روز زودتر از بازیها و پنج روز پیش از کنگره راهی کره جنوبی می شود.

بسیاری از منتقدان سرپرست فدراسیون به سفرهای متعدد او خرده می گیرند، چرا که در حدود 6 ماه حضور در فدراسیون دوومیدانی تاکنون یک دوره 10 روزه در چین بوده، یک دوره بیش از 10 روز به ژاپن رفته و اکنون هم چیزی حدود 10 روز به رقابتهای جهانی کره جنوبی می رود. این مسئله ای است که تاکنون در میان روسای سابق فدراسیون سابقه نداشته و برای حضور در مسابقات از سایر عوامل از جمله مربیان و کادرفنی بیشتر استفاده می شد.