آرشیو سه‌شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۲۴۳
ورزش
۱۵

مصاحبه با مایلی ممنوع

محمد مایلی کهن کوتاه نمی آید. همچنان به گفته طرفدارانش افشاگری می کند و به نظر مخالفانش، پرده دری! او به دنبال استعفا از سمت مدیر فنی باشگاه پرسپولیس این بار مفصل تر از همیشه به دیگران تاخت و دیروز اخبار بیشتر خبرگزاری ها به پاسخ افراد مورد مخاطب مایلی کهن اختصاص داشت و البته دیگر کمتر کسی در پاسخ دادن به مایلی کهن مراعات شخصیت او را می کند!

هفته گذشته محمد مایلی کهن تصمیم داشت در وسط بحث حمید استیلی و علی دایی در برنامه نود روی خط بیاید اما چنین اتفاقی رخ نداد.

عادل فردوسی پور در دقایق آخر برنامه توضیح داد که به علت کمبود وقت امکان ارتباط با مایلی کهن وجود ندارد! دلیلی که عادل برای این محدودیت عنوان کرد برای خیلی ها قانع کننده به نظر نمی رسد. گفته می شود به دستور رضاییان، مدیرکل حراست سازمان صدا و سیما، مصاحبه با مایلی کهن تا اطلاع ثانوی در تمام بخش های صدا وسیما ممنوع است!

این شایعه عجیب در شرایطی به گوش می رسد که آقازمانی، مدیر ورزش شبکه سوم سیما این خبر را تکذیب می کند. از سوی دیگر سایت خبر آنلاین با انتشار گزارشی نوشت: «سازمان لیگ از تلویزیون خواسته است که محمد مایلی کهن در برنامه های زنده تلویزیونی به صورت حضوری یا تلفنی حرف نزند!»