آرشیو دوشنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۳۲۱۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تقدیر از برترین تولیدات رادیویی و تلویزیونی در حوزه بیداری اسلامی

دبیر سومین جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون های اسلامی گفت: موثرترین برنامه ها و فعال ترین شبکه های رادیویی و تلویزیونی در حوزه بیداری اسلامی در بخش «نگاه ویژه» این رویداد مورد تقدیر قرار می گیرند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم علی برزی یادآور شد: دامنه فعالیت های اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی همزمان با موج رو به گسترش بیداری اسلامی افزایش یافته است. وی افزود: ملاک داوران بخش نگاه ویژه جشنواره برای انتخاب،برنامه ای است که توانسته باشد بیشترین اثرگذاری را درباره تحولات اخیر منطقه روی مخاطب خود داشته باشد.

علی برزی یادآور شد: سومین دوره این جشنواره با عنوان «اتحاد» از 4 تا 6 مهر ماه امسال در تهران برگزار می شود. دبیر جشنواره تولیدات رادیو و تلویزیون های اسلامی ادامه داد: فراخوان جشنواره دو ماه پیش اعلان عمومی شد و ارسال آثار تا 15 شهریور ماه ادامه دارد. به گفته وی، قرار است در این دوره از جشنواره از 38 اثر برگزیده در بخش آثار رادیویی، تلویزیونی و پایگاه های اینترنتی تقدیر شود. علی برزی گفت: بیش از 190 شبکه و موسسه رادیویی و تلویزیونی که عضو اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی هستند، آثار خود را برای بررسی در 3 کمیته رادیو، تلویزیون و پایگاه های اینترنتی جشنواره ارسال کردند. وی درباره تفاوت های این دوره از جشنواره با سال های گذشته گفت: در این دوره ساختار بررسی آثار متحول شده و بخش سیاسی در 2 کمیته رادیو و تلویزیون ادغام شده است. علی برزی یادآور شد: کمیته تلویزیونی، در7 بخش نمایشی، مستند، نماآهنگ، برنامه های ترکیبی، برنامه های گفت و گو محور، خبر و انیمیشن در دو محور سیاسی و غیرسیاسی، به داوری آثار رسیده می پردازد.