آرشیو دوشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۵۴
بورس
۹

اخبار کوتاه

برگزاری اولین کنفرانس بین المللی مدیریت مالی و سرمایه گذاری

ایسنا- چهارمین همایش ملی و اولین کنفرانس بین المللی مدیریت مالی و سرمایه گذاری در روزهای 22 لغایت 24 آذرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

این همایش با هدف مروری بر تحولات دهه اخیر در حوزه های مالی و سرمایه گذاری در 12 محور اصلی برگزار خواهد شد. این گزارش می افزاید: مروری بر تحولات اخیر در حوزه های مالی و سرمایه گذاری، نهادها و ابزارهای جدید و چشم انداز بازار سرمایه، آینده صنعت بانک و بیمه، بازارهای مالی اسلامی و گسترش ابزارهای مرتبط با آن، شیوه های نوین تامین مالی، حاکمیت شرکتی و کاربردی کردن آن در بازار سرمایه ایران، اثر قوانین و مقررات بر بازار سرمایه، جهانی شدن و آثار آن بر بازار سرمایه ایران، ابزارهای تامین مالی در صنعت بیمه، راه اندازی بورس های مورد نیاز جهت توسعه بازار سرمایه، تضاد منافع در نهادهای مالی و روش های حل آن و حوزه هایی که بازار پول و در نهایت سرمایه مشترکا می توانند به منظور تامین مالی همکاری کنند، از موضوعات این کنفرانس است.

حسابرسان معتمد بورس افزایش یافتند

گروه بورس- یک موسسه حسابرسی به جمع موسسات حسابرس معتمد بورس پیوست.

به گزارش خبرنگار ما، براساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، در پاسخ به درخواست موسسه حسابرسی «آئین تراز آریا» (از موسسات حسابرسی اصفهان) مبنی بر پذیرش به عنوان موسسه حسابرسی معتمد بورس، شورای عالی بورس پس از بررسی تقاضای یادشده براساس دستورالعمل موسسات حسابرسی معتمد سازمان بورس و اوراق بهادار، با این تقاضا موافقت کرد. براین اساس نام موسسه «آئین تراز آریا» در فهرست موسسات حسابرسی معتمد بورس درج شده و این موسسه موظف به رعایت کلیه ضوابط و مقررات مربوطه است.