آرشیو دوشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۵۴
ورزش
۲۴

فابیو کاپلو در آستانه برکناری از تیم ملی انگلیس

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال انگلستان در آستانه برکناری از این تیم قرار گرفت و این در حالی است که مسوولان اتحادیه فوتبال انگلستان حتی نام گزینه خود را هم اعلام کرده اند. به گزارش مهر، کاپلو که در حال حاضر برای تماشای مسابقات گرندپری در ایتالیا به سر می برد به احتمال فراوان به زودی از سمت خود برکنار می شود. یک منبع آگاه در اتحادیه فوتبال انگلستان که خواست نامش فاش نشود در این خصوص به «دیلی میل» گفت: برکناری کاپلو تا پیش از بازی های جام ملت های اروپا 2012 در دستور جلسه قرار دارد.

هری ردنپ در حال حاضر یکی از اصلی ترین گزینه ها برای جانشینی این مربی است. همه مردم با این تصمیم موافق هستند. وی افزود: کاپلو در رقابت های جام جهانی در آفریقای جنوبی به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشت. اردوی تیم فاجعه بود و بازیکنان ناراضی بودند. شما می توانستید از فرسنگ ها دورتر بوی وخامت اوضاع را استشمام کنید. انگلستان در تاریخ 7 اکتبر با مونته نگرو دیدار دارد و تنها با کسب یک امتیاز به دیدارهای پایانی رقابت های جام ملت های اروپا راه پیدا خواهد کرد.

در حالی که شنبه تیم های آرسنال، منچستریونایتد، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول در رقابت های لیگ برتر بازی داشتند کاپلو به واسطه دوستی دیرینه خود با «فلاویو بریاتوره»، رییس پیشین رقابت های فرمول یک، به ایتالیا رفت که این موضوع خشم مقامات اتحادیه فوتبال انگلستان را دربرداشت.