آرشیو دوشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۵۴
بازار موبایل
۲۷

موبایل کده

هوشمند جدید ال جی لو رفت

به تازگی اطلاعاتی درباره گوشی جدید ال جی با نام Optimus Note منتشر شده که گوشی پیشرفته ای است و از پردازنده گرافیکی Tegra 2 بهره می برد.

شرکت ال جی چند روز پس از رونمایی از گوشی Galaxy Note توسط سامسونگ، اقدام به معرفی گوشی دیگری از سری Optimus کرده که به پردازشگر گرافیکی Tergra 2 و پردازنده دو هسته ای 2/1 گیگاهرتزی مجهز شده است. بر اساس اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده دارای دوربین پنج مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو HD، دوربین ثانویه VGA و حافظه داخلی هشت گیگابایتی است و از پورت HDMI و اتصالات بی سیم Wi-Fi بهره می برد. ضخامت این گوشی 3/12 میلیمتری است و از نسخه 2/3 Gingerbread پشتیبانی می کند.

نسخه جدید آندروید روی گوشی های سونی اریکسون

همزمان با عرضه نسخه جدید سیستم عامل آندروید، سونی اریکسون اعلام کرده که 11 مدل از گوشی های سری Xperia را با این نسخه راهی بازار می کند.

بر اساس گزارش سونی اریکسون گوشی های arc، neo، PLAY، mini و mini pro، ray، active و arc S جدیدترین محصولات این شرکت سوئدی ژاپنی به شمار می رود. سونی اریکسون که روی همه گوشی های هوشمند جدیدش نسخه 2/3 Gingerbread آندروید را نصب کرده بود، هم اکنون درصدد است همه گوشی های جدیدش را با نسخه 2.3.4 به روز رسانی کند. گوشی های هوشمند سری Xperia که به پلت فرم 2.3.4 مجهز می شوند از ویژگی هایی چون مکالمه ویدئویی از طریق گوگل تاک برای گوشی های مجهز به دوربین دوم، ارتقای عملکرد فیس بوک در گوشی های Xperia برای بهبود قابلیت ها و مشخص کردن موارد مورد علاقه و به اشتراک گذاری و یافتن آنها برخوردار خواهند بود. این نسخه همچنین نخستین عملکرد میدان دید سه بعدی پانوراما، امکان اتصال به لوازم جانبی مجهز به درگاه USB همانند ماوس، صفحه کلید و دسته های کنترلی بازی و دسترسی به ایستگاه چندرسانه ای سونی اریکسون را فراهم می کند.