آرشیو سه‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۷۳۶۰
صفحه اول
۱

صفار هرندی: فتنه گران جرات حضور خیابانی ندارند

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: فتنه جرات حضور خیابانی ندارد، چرا که ضربت سیلی مردم ولایت مدار را چشیده است.

به گزارش فارس از سمنان محمدحسین صفارهرندی در همایش استانی بازنشستگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سپاه استان اظهار داشت: فتنه گران برای دستیابی به اهداف ننگین خود از روش های پیچیده تر بهره خواهند برد.

وی افزود: دشمنان آموخته اند که نباید به صورت آشکار وارد منازعه با مردم مسلمان شوند، چرا که در آن صورت شناسایی آنها آسان تر خواهد بود، از این رو با ایجاد خط انحرافی به دنبال بهره گیری از گفتمان دینی و خصوصا گفتمان مهدویت هستند.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه مبارزه با فتنه خشکاندن ریشه ها و عوامل فتنه است، ادامه داد: بعد از آنکه بسترهای فتنه و ریشه های ایجاد فتنه معلوم شد، راه مبارزه با فتنه ها نیز مشخص می شود.

صفارهرندی گفت: حقیقت اصلی در فتنه 88 براندازی نظام بود که 10 سال پیش از این یکی از عوامل موثر فتنه اعلام کرده بود که آنها به دنبال جایگاهی تشریفاتی برای رهبری هستند.

وی در ادامه افزود: همین امروز هم کسانی هستند که با رویای قدرت بیشتر و اختیارات انحصاری که اهلیت آن را ندارند، می خواهند رهبری را تشریفاتی کنند.

مشاور عالی فرماندهی کل سپاه کشور با بیان اینکه تاریخ 200 ساله اخیر، تاریخ سرخوردگی از مکاتب گوناگون بشری در کشورهای اسلامی است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی باید نقش راهبردی خود را در بیداری اسلامی بر عهده بگیرد و در این راه رسالت صاحب منصبان و اهالی سیاست بیشتر است.

وی همچنین بازنشستگان سپاه را طلایه داران انقلاب اسلامی دانست و گفت: عقبه افتخارات سپاه بازنشستگان هستند و نسل جوان سپاه باید آرمان های این عزیزان را سرلوحه اصلی کار خود قرار دهند.