آرشیو سه‌شنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۷۳۶۰
صفحه آخر
۲۴

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

تمام آثار خبرنگاران توسط مدیران رسانه ها برای جشنواره مطبوعات ارسال شود

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات خواست که برای حفظ حقوق خبرنگاران خود به یک اطلاع رسانی محدود در رسانه خود اکتفا نکنند و تک تک آثار خبرنگاران خود را به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها ارسال کنند.

به گزارش فارس، محمد جعفر محمدزاده در تشریح برگزاری هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به شعار «توسعه کیفی مطبوعات» به عنوان محور اصلی فعالیت معاونت مطبوعاتی اظهار داشت: بازدید کنندگان از نمایشگاه مطبوعات چیزی از توانمندی نشریات درک نمی کردند اما امسال تلاش ما این است که نمایشگاه مطبوعات که از سوم تا دهم آبان ماه برگزار می شود از کیفیت بیشتری برخوردار باشد.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به جوایز مطبوعات و خبرگزاری ها طی دوره های گذشته اظهار داشت: جوایزی که در سال های قبل در جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها به نفرات برتر اعطا می شد نسبت به همه جشنواره های کشور مانند جشنواره تئاتر، کتاب و... جوایز بسیار اندکی بوده است اما امسال تلاش داریم که جوایز آثار برتر حداقل 5 یا 6 برابر سال های گذشته باشد.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سئوال که امسال چند کشور در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها شرکت خواهند داشت، تصریح کرد: پیش بینی ما این است که 50 تا 60 کشور خارجی بویژه از بین کشورهای اسلامی در نمایشگاه امسال مطبوعات و خبرگزاری ها حضور داشته باشند.