آرشیو یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۴۶۴
بازار دیجیتال
۲۶

فیلم های عادی را سه بعدی کنید

سرویس یوتیوب گوگل به تازگی نرم افزار جدیدی را عرضه کرده است که به کاربران اجازه می دهد با یک کلیک ساده فیلم های عادی دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یوتیوب برای ایجاد محتواهای ویدئویی سه بعدی، یک ابزار جدید تبدیل را ارائه کرده است. با استفاده از این نرم افزار، نه تنها کاربران می توانند محتواهای سه بعدی را روی این سایت ارسال کنند، بلکه می توانند فیلم های دو بعدی خود را سه بعدی کرده و سپس روی یوتیوب قرار دهند.

این ابزار جدید برای کاربرانی که از تخصص کمتری برخوردارند بسیار مناسب است و به آنها اجازه می دهد که با انتخاب گزینه اصلاح و Video 3D فیلم های دو بعدی را به سه بعدی تبدیل کنند. مدیر تولید یوتیوب ضمن معرفی این ابزار خاطرنشان کرد که برای تماشای این محتواها هنوز به عینک های سه بعدی نیاز است.

از دیگر ابزارهای جدیدی که روی این سرویس ارائه شده است، می توان به ویرایشگر Magisto اشاره کرد. این نرم افزار قادر است بهترین صحنه های فیلم را انتخاب و آنها را با موسیقی و افکت ها ترکیب کند.

براساس گزارش زئوس نیوز، ابزار دوم Vlix نام دارد که می تواند افکت های مختلف به اضافه متن آغازین و پایانی به فیلم بیفزاید.