آرشیو سه‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۳۶
حوادث
۲۳

پلیس به دنبال دزدان شیک پوش

2

زن سارق که از طلافروشی ها سرقت می کنند، تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

به گزارش «جام جم»، چندی پیش صاحب یک مغازه طلافروشی در خیابان هلال احمر در جنوب تهران با حضور در کلانتری 115 رازی از 2 زن سارق که یک رشته زنجیر و یک دستبند طلارا به ارزش 5 میلیون تومان سرقت کرده بودند، شکایت کرد.

با تشکیل پرونده ای در این ارتباط، بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه 11 دستور پیگیری و تحقیق در این زمینه را در پایگاه هشتم پلیس آگاهی صادر کرد.

مرد مالباخته با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی گفت: هنگام غروب 2 خانم نسبتا جوان با ظاهری آراسته به بهانه خرید طلاوارد مغازه شدند و خواستند چند سرویس طلاو رشته دستبند را ببینند. وی افزود: در پی این درخواست من نیز طلاها را در اختیارشان قرار دادم تا این که به بهانه آوردن چند سکه طلاو معاوضه آن با سرویس طلامغازه را ترک کردند.

مالباخته اضافه کرد: دقایقی پس از آن که 2 زن جوان مغازه را ترک کردند، متوجه شدم یک زنجیر و یک دستبند طلابه ارزش تقریبا 5 میلیون تومان را سرقت کرده اند.

تصاویر دوربین مداربسته

در پی این اظهارات، ماموران با حضور در مغازه شاکی و بازبینی دوربین مداربسته متوجه شدند هنگامی که یکی از زنان سارق در حال گفت وگو با مرد طلافروش بوده است، دیگر همدستش یک رشته زنجیر و دستبند را سرقت و سپس هر دو سارق مغازه را ترک کرده اند.

سرهنگ خان بابایی، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوه و شگرد 2 زن سارق که تحت پوشش خریدار طلااز طلافروشی ها سرقت می کنند، بازپرس پرونده با صدور دستور قضایی مبنی بر چاپ تصویر ضبط شده از 2 متهم سارق در طلافروشی بدون پوشاندن چهره از مردم خواست چنانچه اطلاعاتی از 2 متهم دارند، موضوع را با تلفن 66469851 به کارآگاهان پلیس آگاهی اطلاع دهند. رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تصریح کرد: کسانی که با این شیوه اموالشان سرقت شده است می توانند برای اعلام شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی مراجعه کنند.