آرشیو سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۳۹
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

حضور ملی پوشان وزنه برداری در مسابقات جام باشگاه های آسیا

با تعامل ایجاد شده میان مسئولان تیم ملی حفاری اهواز و سرمربی تیم ملی، وزنه برداران ملی پوش مشکلی برای حضور در جام باشگاه های آسیا نخواهند داشت.

رقابت های فصل جاری جام باشگاه های آسیا از سوم آذرماه سال جاری در ازبکستان برگزار می شود که این تاریخ دقیقا 10 روز پس از پایان رقابت های قهرمانی بزرگسالان جهان در پاریس فرانسه خواهد بود.

کوروش باقری، سرمربی تیم ملی در این زمینه گفت: اینکه وزنه برداران ملی پوش به فاصله دو هفته در دو مسابقه رسمی شرکت کنند، اتفاق خوشایندی نیست چرا که من خودم این شرایط را تجربه کرده ام و می دانم چه فشاری به وزنه بردار وارد می شود. با این حال به غیر از کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی که پس از مسابقات جهانی پاریس باید به مداوای زانوی آسیب دیده خود بپردازند، دیگر ملی پوشان تیم ملی حفاری اهواز مشکلی برای حضور در جام باشگاه های آسیا ندارند و با صلاحدید مربیان این تیم می توانند در رقابت های ازبکستان وزنه بزنند. هم اکنون مجید عسگری در 62 کیلوگرم، کیانوش رستمی در 85 کیلوگرم، سعید محمدپور و اصغر ابراهیمی در 94 کیلوگرم، نواب نصیرشلال و محمدرضا براری در 105 کیلوگرم و سجاد انوشیروانی در 105+ کیلوگرم 7 ملی پوشی هستند که در عضویت تیم ملی حفاری اهواز قرار دارند.