آرشیو سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۳۹
حوادث
۱۵

جمع آوری کمک 7 میلیاردی در جشن عاطفه ها

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد گفت: براساس آمار پایگاه های کمیته امداد، میزان کمک های مردمی در جشن عاطفه های امسال تا به امروز به 7 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است.

سعید ستاری، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در خصوص میزان کمک های جمع آوری شده در جشن عاطفه های امسال اظهار داشت: جشن عاطفه ها امسال از ششم مهر در سه روز متوالی برگزار شد و بیش از 15 هزار پایگاه در سراسر کشور کمک های مردمی را جمع آوری کردند.

وی با بیان اینکه هنوز رقم نهایی کمک های جمع آوری شده در مدارس اعلام نشده است به فارس گفت: براساس آماری که تا به امروز از میزان کمک های مردمی در پایگاه های کمیته امداد به دست آمده، تاکنون بیش از 7 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک مردمی برای دانش آموزان نیازمند جمع آوری شده است.

ستاری ادامه داد: کمک های مردمی طی هفته آینده با هماهنگی هایی که با آموزش و پرورش انجام شده است، بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

کمک 9 میلیارد تومانی مردم به قحطی زدگان سومالی

براساس آخرین آمار کمیته امداد امام خمینی(ره)، مردم ایران اسلامی تا به امروز 9 میلیارد تومان به مردم قحطی زده سومالی کمک کردند.

سعید ستاری، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد در خصوص آخرین آمار درباره میزان کمک های جمع آوری شده برای مردم سومالی گفت: از نخستین روز اعلام جمع آوری کمک های مردمی به قحطی زدگان سومالی تا به امروز، 9 میلیارد تومان در پایگاه های کمیته امداد جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: جمع آوری و ارسال محموله کمک های مردمی کمیته امداد برای مردم سومالی همچنان ادامه دارد.