آرشیو سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۳۹
حوادث
۱۵

اعدام 8 قاچاقچی و متجاوز به عنف در شیراز و ساری

شیراز- خبرنگار کیهان:

حکم اعدام 8 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و متجاوز به عنف که توسط دادگاه های انقلاب استان فارس و مازندران صادر شده بود در شیراز و ساری اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ما از شیراز هفت متهم در شهرستان های آباده، نی ریز، کازرون، بوانات و شیراز دستگیر و محاکمه شدند که حکم اعدام آنان پس از طی مراحل قانونی و تشریفات دادرسی در شیراز اجرا شد.

اعدام شدگان «عبدالماجد -الف»، «محمدرضا -الف»، «عبدالرسول -ت»، «محسن -ع»، «احمد-ک»، «هادی -ک» و «مسیح-ک» نام دارند که اتهام آنان خرید و فروش، نگهداری و ترانزیت مواد مخدر سنتی و صنعتی اعلام شد. در همین زمینه یک متجاوز به عنف نیز صبح یکشنبه در شهرستان ساری به دار مجازات آویخته شد.

حجت الاسلام جعفری، دادستان عمومی و انقلاب ساری با اعلام این خبر گفت: فرد محکوم با معرفی خود به عنوان ضابط، زنی را با اغفال و تهدید به مکانی منتقل کرده و پس از سرقت طلاهایش، وی را مورد تجاوز قرار داده بود که با شکایت زن قربانی، متهم دستگیر و به جرمش اعتراف کرد.

وی افزود: پرونده این شخص به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفت و پس از طی تشریفات قانونی و قطعیت یافتن حکم اعدام، این رای به مرحله اجرا درآمد.