آرشیو سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۳۹
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

رشوه های صدام به منافقین برای خیانت علیه ملت ایران

رئیس حزب کنگره ملی عراق با بیان این که منافقین، تنها در یک مورد 60 میلیون دلار از صدام رشوه دریافت کردند، گفت: چندی پیش رابط تحویل این مبالغ به منافقین، این مطلب را شخصا برای من نقل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) احمد چلبی در دیدار و گفت وگو با دبیرکل کانون هابیلیان ابراز داشت: همه رهبران عراق به خطر وجود این سازمان تروریستی وقوف کامل دارند و من نیز بارها و در گفت وگو با برخی مقامات دینی و سیاسی عراق، خطر تداوم وجود منافقین در عراق را گوشزد کردم.

وی با اشاره به سرکوب قیام انتفاضه عراق توسط منافقین ابراز داشت: این فرقه در تمام سیاست های جنایتکار معدوم عراق، با وی همراه بود و برای اجرای فرامین صدام هر کاری می کرد.

عضو شورای رهبری ائتلاف ملی عراق افزود: زمانی که رئیس شورای انتقالی عراق بودم برای اولین بار پیشنهاد اخراج این فرقه و مصادره تمام اموالشان را ارائه نمودم.

وی ادامه داد: به این موضوع وقوف کامل داریم که سران این گروهک مانع از دیدار خانواده اعضای این فرقه با فرزندان اسیرشان در پادگان اشرف می شوند و از این رو تلاش زیادی برای فراهم کردن زمینه این دیدار انجام داده ایم.

وی افزود: بارها در مورد حضور این فرقه در عراق هشدار داده و اعلام کرده ایم که این گروهک را اخراج خواهیم کرد.