آرشیو سه‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۳۹
اخبار کشور
۱۴

با حکم فرمانده معظم کل قوا معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش منصوب شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای اولین بار با حکم رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای (مدظله العالی)، دریادار رستگاری به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش منصوب شد.

امیر حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده منطقه یکم این نیرو با بیان اینکه نیروی دریایی به لحاظ تجهیزات و محیط خدمت متفاوت از سایر نیروهاست، اظهار داشت: کارکنان نیروی دریایی تاکنون افتخارات زیادی برای نظام و کشور کسب کرده اند.

وی توانمندی علمی و دفاعی نیروی دریایی را در سطح بالاارزیابی کرد و گفت: همه ما سرباز ولایت هستیم و این را در عمل و در صحنه های مختلف جنگ و دفاع ثابت کردیم. سیاری همت کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را بسیار خوب دانست و افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها بر کیفیت این نیرو تاکید و از توان آن ابراز رضایت کردند که این امر برای ما افتخاری بزرگ است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، نیروی دریایی را به فرموده رهبر معظم انقلاب یک نیروی راهبردی و حضور آن را در دریا تاثیر گذار در سطح جهان دانست و خاطرنشان کرد: حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش در دریا و آب های آزاد ضروری است و ما به این حضور استمرار خواهیم بخشید.

وی در پایان با تاکید بر ارتقای فرهنگ دینی کارکنان، ولایت مداری و توجه به امر آموزش، خواستار تعامل مثبت و هر چه بیشتر با ارگان های مختلف کشور شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به جزئیات سفر اخیر فرمانده معظم کل قوا به منطقه یکم نیروی دریایی گفت: برای اولین بار با حکم رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای(مدظله العالی)، دریادار رستگاری به عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش منصوب شد که این از برکات سفر معظم له بود.

در این مراسم حکم انتصاب امیر دریادار امیر رستگاری به سمت معاون هماهنگ کننده نداجا قرائت و معرفی شد.

در ادامه امیر دریادار دوم حسین آزاد به سمت فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار دوم عباسی به عنوان جانشین منطقه یکم، ناخدا یکم عباس زمینی به عنوان فرمانده فنی و ناخدا یکم سعیدی به عنوان فرمانده کارخانجات نیروی دریایی معرفی شدند.

همچنین در پایان با اعطا لوح سپاس به ناخدا یکم تورج حسنی مقدم فرمانده سابق منطقه یکم دریایی ارتش جمهوری اسلامی از وی تقدیر شد.