آرشیو دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۴
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

زنده باد مرده ها!

اپوزیسیون مفلوک خارج نشین در تازه ترین نسخه خود، ربع پهلوی را برای ایران تجویز کرد.

ارگان رسمی سازمان سیا در مطلبی با تعریف و تمجیداتی که حتی مرغ پخته را نیز به خنده وا می دارد، مدعی شد آزادیخواهان ایرانی باید به تخم و ترکه پهلوی اعتماد کنند.

گویانیوز در این یادداشت با عنوان «رضا پهلوی گزینه مناسب پرچمداری و تشکیل کنگره ملی است» نوشت: «آقای رضا پهلوی بازمانده یک نسل، یک هویت و نظامی است که هر چه نداشته باشد وجهه ملی در آن بارز بوده، سرسپردگی به میهن در آن ارجح و ارج گذاشته می شده است. او ایرانی است و در دورانی در ایران پرورش یافته که وطن پرستی بعنوان یک ویژگی ممتاز مطرح و بوضوح در تصمیم گیریهای سیاسی، کانون اثر بوده است.»!

این مهملات و گنده گویی ها در حالی است که جدایی بحرین از پیکر ایران تنها یک نمونه از مصادیق بارز وطن پرستی این خاندان منحوس و وابسته می باشد.

نویسنده در سراسر این مطلب مشمئزکننده به تعاریفی از نوه رضا قلدر دست زده که بعید است خود وی نیز به آنها اعتقادی داشته باشد و از همه ایرانیان خواسته است راه را باز کنند و ربع پهلوی را در جلوی صف میهن پرستی قرار دهند!

اما مضحک ترین بخش این یادداشت سفارشی انتهای آن می باشد که نویسنده مدعی شده خدا با ماست و ملت ایران نباید فرصت تاریخی پرچمداری رضا پهلوی را از دست بدهند!

گفتنی است هفته قبل رضا پهلوی در مصاحبه ای گفته بود علی رغم آن که به رژیم شاهنشاهی علاقه دارم ولی از آنجا که می دانم مردم ایران خواستار نظام شاهنشاهی نیستند، من هم با حکومت جمهوری مطلق و سکولار موافق خواهم بود!