آرشیو سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۵۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

دوبله 4 قسمت از مجموعه «کلاه پهلوی»

4 قسمت از مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی ضیاء الدین دری با مدیریت دوبلاژ علیرضا باشکندی دوبله شد.

دوبله قسمت های ابتدایی کلاه پهلوی به سفارش شبکه یک انجام شده است. به گزارش مهر،برای دوبله این مجموعه گویندگانی همچون منوچهر اسماعیلی، منوچهر والی زاده، ظفر گرایی، شروین قطعه ای، فریبا رمضان پور، ایرج سنجری، امیر عطرچی، نادر کیمرام، منوچهر زنده دل و آرشاک قوکاسیان همکاری کرده اند. علاوه بر این قطب الدین صادقی و گوهر خیراندیش هم به جای نقش های خودشان صحبت کرده اند.

در این سریال بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، داریوش کاردان، شقایق فراهانی، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، جمشید شاه محمدی، رضا فیاضی، بهاره افشار، محمدرضا شریفی نیا، مریلازارعی، عباس امیری، صالح میرزاآقایی، آناهیتا نعمتی، کاظم افرندنیا، شهره لرستانی، نیلوفر خوش خلق، سیروس گرجستانی، فرشید ابراهیمیان، داوود رشیدی، بیوک میرزایی و نادر سلیمانی هنرنمایی می کنند. این مجموعه محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است.

کلاه پهلوی، ماجرای جوانی به نام فرخ را دنبال می کند که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می آید و در شهری کوچک فرماندار می شود. در همین زمان با صدور فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان او موظف به اجرای این فرمان می شود که این شروع اتفاقات پیش بینی نشده ای برای فرخ و اطرافیان اوست.